bruker234 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, 40 prayer pots til så gir jeg opp barrows. Hadde 1,5 millioner i går, nå sitter jeg igjenn med 500k etter ca 20 barrow runder. Eneste tingen jeg har fått (bortsett fra runes) er en stav til 50k. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Nei, 40 prayer pots til så gir jeg opp barrows. Hadde 1,5 millioner i går, nå sitter jeg igjenn med 500k etter ca 20 barrow runder. Eneste tingen jeg har fått (bortsett fra runes) er en stav til 50k. Om du er fattig og skal gå barrows, er jo absolutt magic dart (slayer dart), tingen å gå med. Er bedre/lik med de fleste bloods rune spellene, og koster 1 death og 4 mind, noe du som oftest går i pluss med. Så, en annen måte å gå i barrows på: 1. Slayer Dart 2. Full torags 3. God cape, barrow gloves, dragon boots, d square. Da trenger du ikke prayer pots (utenom dharok, og kanskje ahrim, karil), men du tar torag, guthan og verac uten prayer. Melee gudene treffer du på uansett med magi, så om du har full torag, så blir du ikke truffet så mye heller. God måte, mange som bruker den. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) tenkte jeg skulle bruke opp de siste 1000 blood runsa i morra, så skal jeg starte med en helt ny skill. Når man får runecrafting opp til 44 (nature runes) går vel det en del fortere enn yew logs? Noen som har litt peil på runecrafting og kan fortelle meg litt om det? espa94 edit: leste litt om det, tror ikke det er noe for meg. løp løp løp løp Endret 7. september 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 woot :new_woot: Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 nice Er spent på hvor lang tid du vil bruke på den siste lvl ^__^ Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nice =) Er ikke det der litt kjedelig? Har gjort ferdig Swan Song, og snart ferdig med Contact! (Skal gå gjennom maze, så drepe lvl 190 foe) EDIT: Klarte å glemme å snakke med Osman når han sto utenfor Gaten, så gikk gjennom maze, og så sa hu dama at jeg måtte fikse det med Osman først... EDIT2: Kom meg inn, men etter jeg hadde tatt ca 3/4 elr mindre av livene dens, var jeg tom for food, og de "assistentene" hans skadet meg så mye at jeg hadde 4 hp left, og Ring of Life teleporterte meg "home"... bare flaks.. Så, noen gode tips? =) EDIT3: Trenger noen gode tips til å trene ranged også er bare 45... Endret 8. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fant ut at jeg kun har 22 herblore ... Dette må gjøres noe med. Forslag til beste/billigste måte å lvle herb? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 woot :new_woot: Nice, GRATZ!! Kom meg inn, men etter jeg hadde tatt ca 3/4 elr mindre av livene dens, var jeg tom for food, og de "assistentene" hans skadet meg så mye at jeg hadde 4 hp left, og Ring of Life teleporterte meg "home"...bare flaks.. Så, noen gode tips? =) EDIT3: Trenger noen gode tips til å trene ranged også er bare 45... Les hva som står i quest-guiden skikkelig. Om du følger hva som står der til punkt og prikke, så skal det ikke være noe problem. Lenge siden jeg gjorde questen, så jeg husker ikke helt. For trening av ranged anbefales knives. Iron knives. Det er billig, og desidert raskest. Fant ut at jeg kun har 22 herblore ... Dette må gjøres noe med. Forslag til beste/billigste måte å lvle herb? Slike skiller kan lett regnes ut hva som er billigst og raskest. Du tar prisen av herben/second ingredient og deler den på antall experience du får av å lage den. Det kan du gjør med endel, og tilslutt ender du opp på en mellomting mellom raskhet/pris. Hadde laget en full tabell over alle skillene, men for det første finner jeg den ikke, og for det andre har prisene forandret seg masse.. Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei.. Hvilke metoder bruker dere til å skaffe penger? Personlig bruker jeg flere, liker å skifte mellom, så det ikke blir så kjedelig hvis du f.eks skal spare opp 1 mill. til en ting eller noe. Snape Grass: Kan plukkes sør-Øst for Falador på en halvøy, selges for rett under 400 pr. stk og er kjapp å plukke opp. Du får full inventory på den tiden det tar å få 6-8 Yew med 78 WC. Big bones: Selges også for rundt 400 stk., og Hill Giants er enkle å slakte, greit hvis du vil tjente litt penger, mens du trener Melee, men ikke min favoritt. Masse Giants ved "Brass key" stigen /Dungeon vest for Varrock. Blue Dragon Hide og Dragon Bones: Beste metode for å skaffe cash som jeg vet om(4-5k kill), Bruker mye Ogre quest området ved Yanille. Mange Blue Dragons der inne. etter å ha slaktet 10-12 Dragons så har du full inv. og Bones og skinns selges for 45-50k. Synnes du det blir for mye gåing, så forbruker du Dragon beina og sparer kun skinnet. Personlig bruker jeg ranged på Dragene men du kan også bruke Halbred, evt. vanlig melee, men da går det litt mat også. Yew logs: No brainer, men passer bra når ikke er så aktiv, slik at du kan surfe etc i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tenkte jeg skulle laste opp disse: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Fikk en lvl 2 clue scroll som sier: "01 degrees 35 minutes south 07 degrees 28 minutes east" Vet den er på Green Spider Islad sør for Yanille, men aner ikke hivlken "firkant" av bakken jeg skal grave i. Får ikke tak i sextant av han fyren i Port Khazard. *edit: Fant ut hvor jeg skulle grave, men det skjer ikke noe. MÅ jeg ha en sextant, watch og chart for å kunne grave den opp? Han fyren i Port Khazard vil ikke gi meg sextant ... Endret 9. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Fikk en lvl 2 clue scroll som sier: "01 degrees 35 minutes south 07 degrees 28 minutes east" Vet den er på Green Spider Islad sør for Yanille, men aner ikke hivlken "firkant" av bakken jeg skal grave i. Får ikke tak i sextant av han fyren i Port Khazard. *edit: Fant ut hvor jeg skulle grave, men det skjer ikke noe. MÅ jeg ha en sextant, watch og chart for å kunne grave den opp? Han fyren i Port Khazard vil ikke gi meg sextant ... Du må ha alle 3 ja. Vet ikke hvorfor du ikke får. Er litt trøtt nå, men kan lete imorgen, men sjekk på runehq om du finner noe. Søk på sextant. EDIT: JÆVLI fett Sondre!! Endret 9. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har tenkt på at jeg kanskje skal bli member. Jeg skal betale med VISA, er litt noob når det gjelder dette, men får man regning i posten med visa da eller blir pengene automatisk transpotert liksom? Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 WTF?! Prøvd å bli member, men når jeg skulle skrive inn kontonummeret på VISA der man blir member står det at man må mininum ha 12 tall.. Men jeg har bare 11 tall på kortet mitt:S Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 160k til 99 agility. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 nice hhn :D men, prøver å få solgt graniten min nå... Det er 1.1 m cash, noen som vil ha, elr har noen gode tips for å få solgt det? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 WTF?! Prøvd å bli member, men når jeg skulle skrive inn kontonummeret på VISA der man blir member står det at man må mininum ha 12 tall.. Men jeg har bare 11 tall på kortet mitt:S Er ikke det 16 siffre? 16 siffer på fremsiden av kortet. 160k til 99 agility. Niiiiice! nice hhn :D men, prøver å få solgt graniten min nå... Det er 1.1 m cash, noen som vil ha, elr har noen gode tips for å få solgt det? Grand Exchange. Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ccola: Jeg er bare 15 da, jeg har visa, men regner med at det ikke er sånn visa man må ha for å bli member? For står ikke tall frempå kortet. Der er det bare 4 tall og sånt. Bak på kortet er det 11 siffre. Endret 11. september 2008 av idol-fan1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ccola: Jeg er bare 15 da, jeg har visa, men regner med at det ikke er sånn visa man må ha for å bli member? For står ikke tall frempå kortet. Der er det bare 4 tall og sånt. Bak på kortet er det 11 siffre. Du har nok Visa Electron, som ikke funker får å skaffe membership på RuneScape FYI: 80k left. ITS THE FINAL COUNTDOWN! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg og en annen spiller på en fil, men den accounten ble locked. Den er cb 85 eller no, + endel skills og penger. Men den ble locked for litt siden fordi han andre byttet passord fra en annen IP eller noe sånt, aner ikke, men det er ihvertfall locked nå. Det var han som lagde accounten, og har betalt member ( ), men han husker ikke de ID'ene han fikk når han betalte member for første gang. Og han var også så dum som brukte en venns mail til å lage kontoen, så han fikk heller ikke den mailen, når man blir member. Har prøvd "Recover a locked account", men siden han ikke husker member-tingene, og heller ikke når kontoen ble lagd, ble det "Denied". Noen som vet om en eller annen måte får å få den tilbake? Tviler, men spør likevel. Heter Satanworior (han er ikke så god i englesk, så stavet det feil) hvis det er noe vits Takker for all mulig hjelp Endret 12. september 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå