brukar2341 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvordan greier egentlig Jagex å oppdage at det er en bot og ikke et menneske som spiller? I disse dager står jeg utelukkende og dreper bandits, trykker til tider kun på 1 og 2 i timer i strekk. Det virker som signaturen til en bot spør du meg. Etter hva jeg har forstått, leser den javascriptet om spawnere osv, hadde det blitt laget en bot som kunne gjenkjenne banditene gjennom det visuelle, tror jeg ikke Jagex vil kunne merke botten, men slike botter er vel nærmest umulig å lage.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Robotz In Disguise er vel eneste offentlig tilgjengelige boten som leser det du har på skjermen, og ikke injecter informasjon inn i klienten slik tradisjonelle boter gjør. Nå har de derimot vært inaktive i noen måneder. Kan nevne at 2 bekjente har blitt perm banned for botting de siste ukene nå, så ville ikke tatt den risken selv hvertfall. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hvordan greier egentlig Jagex å oppdage at det er en bot og ikke et menneske som spiller? I disse dager står jeg utelukkende og dreper bandits, trykker til tider kun på 1 og 2 i timer i strekk. Det virker som signaturen til en bot spør du meg. De har et ekstremt avansert program kalt Botwatch, som analyserer alt du gjør og lager en "profil" på deg. Hvis du bruker en bot, blir denne profilen nesten identisk med alle de andre som bruker samme profil, og da bannes dere. Botwatch er visstnok så sensitiv på nyanser at den kan skille mellom to forskjellige personer som bruker samme konto, men spiller på forskjellige tidspunkt, og den vet om du er høyre- eller venstrehendt, hva du spiste til frokost, etc. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Hvordan greier egentlig Jagex å oppdage at det er en bot og ikke et menneske som spiller? I disse dager står jeg utelukkende og dreper bandits, trykker til tider kun på 1 og 2 i timer i strekk. Det virker som signaturen til en bot spør du meg. De har et ekstremt avansert program kalt Botwatch, som analyserer alt du gjør og lager en "profil" på deg. Hvis du bruker en bot, blir denne profilen nesten identisk med alle de andre som bruker samme profil, og da bannes dere. Botwatch er visstnok så sensitiv på nyanser at den kan skille mellom to forskjellige personer som bruker samme konto, men spiller på forskjellige tidspunkt, og den vet om du er høyre- eller venstrehendt, hva du spiste til frokost, etc. Her mista du meg assa. Står litt her, men ingen info om at den er så avansert. Endret 10. mars 2014 av Insomniatic Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Her mista du meg assa. Står litt her, men ingen info om at den er så avansert. Hysj! Ikke diss Botwatch. He's watching you. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Javel, noen som spiller? Litt ergerlig at jeg aldri har prøvd runescape før for det er skikkelig moro og gir meg en herlig gammeldags mmo følelse. Men er fryktelig ensom, det er fælt få som har tid eller gidder å snakke ingame. Og jeg har mye å lære. Må si at f2p varianten var ekstremt begrenset og det kan jo fort bli et problem. Friends? Endret 15. august 2014 av Everket Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Haha nå er jeg gammel RS spiller, har ikke spilt på lenge, men hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt med i en klan, super måte å få venner og være sosial ingame, masse bonus exp n stuff får du også Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Oldschool anyone? achievement diaries kommer ut snart Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 naah RS har hatt sin tid i mine øyer, lite de kan gjøre for å holde hypen oppe, og det eneste som holder communityen oppe er die-hard veteraner Lenke til kommentar
Everket Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det var morsomt i ca en måned, men jeg begynte nok for sent. Hadde ikke hatt noe imot et nytt lignende spill derimot. 1 Lenke til kommentar
Sigaruto Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Har spillet i ca. en uke nå, og er combat level 68. Det er en ting jeg vil ta opp her, og det handler om bottere. De er jævla idioter og ruinerer spillet. Jeg må ofte gå på 20+ forskjellinge worlds for å finne en det det ikke er en botter på Wine of Zamorak. Hater bots, og denne ene jeg laster opp bilde av her heter 71thunder976. Hun er alltid på world 5, Norsk member world. 24/7. JagexLauncher 2015-04-10 21-19-46-65.bmp Endret 10. april 2015 av Sigaruto Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du kommer til å gå lei rimelig fort, snakker av erfaring Anbefaler deg å prøve Guild Wars 2, nesten alt er gjort bedre Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har begynt å spille litt igjen, noen andre som også spiller? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Spiller litt for tiden Vekker mange minner Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Spiller litt for tiden Vekker mange minner RS3 eller 07? Lenke til kommentar
Isam Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei, jeg har en lvl 138cb heter " the killer " på RS3. er noen interessert? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Er det noen som fortsatt spiller dette? Hadde vært gøy om tråden ble aktiv igjen, slik at man kan diskutere Runescape med noen norske folk. Er gøy å se tilbake til denne tråden og se gamle screenshot fra min tid før jeg ble member, og tiden rett etter at jeg ble member hvor mye ting har forandret seg. Fant forøvrig et innlegg hvor jeg i 2010 skrev "tror jeg slutter for godt denne gangen" da Dungeoneering-skillen kom ut. Jeg spiller fortsatt i 2018, og er level 101 i Dung. Man slutter aldri å spille Runescape. Endret 8. mars 2018 av m20k Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Ble "Maxed" (99 i alle skills, men ikke 120) for noen år siden, spillet stagnerte og Jagex bare pøste på med P2W rewards. Så jeg sluttet for snart 2 år siden da det ble drittkjedelig. Startet en ironman på OSRS for 2 måneder siden og storkoser meg med det! Stilen og systemet jeg husker fra 2005 da jeg først startet å spille. Å spille Ironman nå er slik jeg spilte i gamle dager, da G.E ikke fantest og å skaffe tingene selv oftest var det raskeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Flere innlegg er fjernet som følger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå