Munty Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Har noen skaffet seg noen av de nye kappene da? Jeg kjøpte meg RS Classic-cape og den derre spilt i over 5 år-kappen. Fet emote med den! Endret 5. mai 2011 av Munty Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Har både Classic og Veteran kappen Blir nok en stund til max og completionist cape Fet emote på completionist kappa da Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 2 quester igjen (Within the Light og WGS) til jeg endelig kan motta min egen fancy, super duper hyper awesome Quest Cape! Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Da var det endelig min tur til å motta Quest Capen! 2 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Har den kappa der liggende i banken, den har vel vert der i over et år nu... Har fem quester igjen som jeg må få gjort, men den får se solskinnet igjen en dag^^ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Hadde ikke nok penger til å fortsette med ranged jeg, så gikk over til å runecrafte Måtte låne penger av en kompis til å kjøpe 100k Pure Essence, og kom faktisk fra 65 til halvveis gjennom 77 Så da er jeg tilbake med ranged training igjen, 97-98-99 er tunge levler, er halvveis gjennom 97 atm Gratz med Quest cape forresten Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Chinn For The Win ! tok meg 3 dager fra 83-99 ranged Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Vel, da er jeg 1,1m exp unna 99 cooking, skal prøve å få gjort det ferdig i kveld Cooking må være en av de billigste + raskeste skillsa å trene Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Vekker liv i denne tråden igjen jeg Da har jeg trent Dungeoneering ekstensivt de siste ukene, og er nå i 80 - Chatoic Weaponry. Ironisk nok har jeg ikke nok tokens til noen av dem enda, mangler 20-30k tokens. Så XP fra XPlamper og resource dungeons er ikke så bra hvis man skal ha tokens Var ganske sikker på at jeg ville ha Rapier når jeg kunne, men en venn sa det ikke var noe særlig, så ble ganske usikker. Men spørsmålet er da; Hvilket Chaotic weapon burde jeg kjøpe da jeg har råd? Hvis jeg orker å fortsette til 85 for frost dragons kan det hende jeg tar turen helt til 90 for å ha råd til enda et, men det gjenstår å se Endret 4. juni 2011 av Latterkongen Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Vekker liv i denne tråden igjen jeg Da har jeg trent Dungeoneering ekstensivt de siste ukene, og er nå i 80 - Chatoic Weaponry. Ironisk nok har jeg ikke nok tokens til noen av dem enda, mangler 20-30k tokens. Så XP fra XPlamper og resource dungeons er ikke så bra hvis man skal ha tokens Var ganske sikker på at jeg ville ha Rapier når jeg kunne, men en venn sa det ikke var noe særlig, så ble ganske usikker. Men spørsmålet er da; Hvilket Chaotic weapon burde jeg kjøpe da jeg har råd? Hvis jeg orker å fortsette til 85 for frost dragons kan det hende jeg tar turen helt til 90 for å ha råd til enda et, men det gjenstår å se Rapier eller maul. Roll a dice. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor spiller dere egentlig det spillet? Det finnes jo mye bedre og dype spill som WoW. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor spiller dere egentlig det spillet? Det finnes jo mye bedre og dype spill som WoW. Min grunn er konkuransen i pvp! Og questene i RS er mye bedre laget enn de i WoW. I WoW mister man ikke tingene sine var det ikke slik? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Herregud så teit!! WoW har jo mye bedre pvp! Skaff dere ett liv. Nei, seriøst. Liker ingen av spillene, men hvorfor dere spiller det bryr meg ikke, bare spill dere. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Herregud så teit!! WoW har jo mye bedre pvp! Skaff dere ett liv. Nei, seriøst. Liker ingen av spillene, men hvorfor dere spiller det bryr meg ikke, bare spill dere. Eg har 830 liv på RS hvor mye har du da? Neida bare kødder uansett er det ikke de som har en hobby som må skaffe seg ett liv, det er de som ikke har en hobby og bare daffer rundt som må skaffe seg ett.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Helt enig! Parodierte bare de folkene som tror de har enerett på å si "Skaff deg ett liv" når de sitter på Facebook hele dagen. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Kjøp deg Chaotic Longsword, Rapier er fette waste når du har kommet i høyere leveler. Cls funker veldig bra til Bosser og slikt, mens Rapier er litt bedre en whip. Selv har jeg alle tre og det beste kjøpet mitt var Cls, rapier har ligget og støeet i banken. Cls = Slaye high def monsters, Bosses og generelt alt annet. Mer accurate en Rapier, hitter høyere. Rapier= Pking, noen low def monsters, litt raskere en whip, men hitter lavt. Maul= Pking wep Nr #1 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk veldig lyst å begynne igjen nå... Men nekter å begynne med en bank på 100K igjen. Noen som kan gi meg noen små donasjoner? Trenger ikke å være særlig store, bare som kan hjelpe meg igang. Personlig har jeg alltid vært av den tålmodige typen, men å bygge seg opp når man bare har 100K på en lvl 100 kan bli ganske kjedelig etterhvert. Mvh Herculesz <3 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Trenger penger? Når jeg spilte Runescape før når jeg var mindre forsto jeg meg ikke på det, og derfor gikk alt til random ting... Det meste jeg har hatt i banken er rundt 60-80k Fortsatt, var sykt gøy og spilte det i 1-2 år ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Husker jeg plukka flax hver dag i hele sommerferien og lå igjen med 9 mill eller noe på combat 50 og null peiling.. Gikk i full robin hood og brydde meg fint lite om annet. Så ble det laget pure når jeg forstod litt mer av spillet, though. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Da har jeg bestemt meg for å waste 50m på 99 herblore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå