Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke nok penger til å fortsette med ranged jeg, så gikk over til å runecrafte :) Måtte låne penger av en kompis til å kjøpe 100k Pure Essence, og kom faktisk fra 65 til halvveis gjennom 77 :wee:

Så da er jeg tilbake med ranged training igjen, 97-98-99 er tunge levler, er halvveis gjennom 97 atm :hm:

Gratz med Quest cape forresten :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vekker liv i denne tråden igjen jeg :)

Da har jeg trent Dungeoneering ekstensivt de siste ukene, og er nå i 80 - Chatoic Weaponry. :wee:

Ironisk nok har jeg ikke nok tokens til noen av dem enda, mangler 20-30k tokens.

Så XP fra XPlamper og resource dungeons er ikke så bra hvis man skal ha tokens :(

Var ganske sikker på at jeg ville ha Rapier når jeg kunne, men en venn sa det ikke var noe særlig, så ble ganske usikker.

Men spørsmålet er da; Hvilket Chaotic weapon burde jeg kjøpe da jeg har råd?

Hvis jeg orker å fortsette til 85 for frost dragons kan det hende jeg tar turen helt til 90 for å ha råd til enda et, men det gjenstår å se :)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Vekker liv i denne tråden igjen jeg :)

Da har jeg trent Dungeoneering ekstensivt de siste ukene, og er nå i 80 - Chatoic Weaponry. :wee:

Ironisk nok har jeg ikke nok tokens til noen av dem enda, mangler 20-30k tokens.

Så XP fra XPlamper og resource dungeons er ikke så bra hvis man skal ha tokens :(

Var ganske sikker på at jeg ville ha Rapier når jeg kunne, men en venn sa det ikke var noe særlig, så ble ganske usikker.

Men spørsmålet er da; Hvilket Chaotic weapon burde jeg kjøpe da jeg har råd?

Hvis jeg orker å fortsette til 85 for frost dragons kan det hende jeg tar turen helt til 90 for å ha råd til enda et, men det gjenstår å se :)

Rapier eller maul. Roll a dice.

Lenke til kommentar

Herregud så teit!! WoW har jo mye bedre pvp!

Skaff dere ett liv.

Nei, seriøst. Liker ingen av spillene, men hvorfor dere spiller det bryr meg ikke, bare spill dere. :p

Eg har 830 liv på RS hvor mye har du da? :p Neida bare kødder uansett er det ikke de som har en hobby som må skaffe seg ett liv, det er de som ikke har en hobby og bare daffer rundt som må skaffe seg ett..

Lenke til kommentar

Kjøp deg Chaotic Longsword, Rapier er fette waste når du har kommet i høyere leveler. Cls funker veldig bra til Bosser og slikt, mens Rapier er litt bedre en whip. Selv har jeg alle tre og det beste kjøpet mitt var Cls, rapier har ligget og støeet i banken.

Cls = Slaye high def monsters, Bosses og generelt alt annet. Mer accurate en Rapier, hitter høyere.

Rapier= Pking, noen low def monsters, litt raskere en whip, men hitter lavt.

Maul= Pking wep Nr #1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk veldig lyst å begynne igjen nå... :love:

Men nekter å begynne med en bank på 100K igjen. Noen som kan gi meg noen små donasjoner? Trenger ikke å være særlig store, bare som kan hjelpe meg igang. :p

Personlig har jeg alltid vært av den tålmodige typen, men å bygge seg opp når man bare har 100K på en lvl 100 kan bli ganske kjedelig etterhvert.

Mvh

Herculesz <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Husker jeg plukka flax hver dag i hele sommerferien og lå igjen med 9 mill eller noe på combat 50 og null peiling.. Gikk i full robin hood og brydde meg fint lite om annet. Så ble det laget pure når jeg forstod litt mer av spillet, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...