idol-fan1 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 OMFG! På mitt 478392916728201 forsøk så lykkes jeg endelig! Herregud, for en følelse! Datt faktisk ned til 1 HP i en av de siste slagene hans. Men klarte å drikke brews og fylle det opp til "trygg" hp igjen. Brukte 3 mill på stuff så har bare igjen 58 K. Men bryr meg ikke om det akk nå, bare sykt happy! Digg å se HP'en hans falle til 0. Rest in hell, Nomad! PS, hadde vært snilt om noen styrtrike folk hadde lagt til 2004-2007 (mitt in-game nick), og donert et par mill til meg. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da har jeg begynt med RS igjen, óg. Ser at free trade og wilderness er tilbake, sammen med alt for mange bots. Og mine 1.3b GP er visst ikke verdt stort lengre, heller, siden inflasjonen virkelig har slått til. Angrer på at jeg ikke kjøpte en del phats før jeg sluttet sist vår. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da har jeg begynt med RS igjen, óg. Ser at free trade og wilderness er tilbake, sammen med alt for mange bots. Og mine 1.3b GP er visst ikke verdt stort lengre, heller, siden inflasjonen virkelig har slått til. Angrer på at jeg ikke kjøpte en del phats før jeg sluttet sist vår. 1.3 b er veldig mye. Hvordan fikk du så mye? Pic? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Runecraftet natures til 20,000,000 XP når nats var ~270 each, og ess var ~140. Med de pengene har jeg merchet en god del. Pic incoming, må bare løpe til G.E. Slik. :-) Endret 30. april 2011 av Taslee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vil forresten tro at om ranger boots faller, så kjøp de. Var bare 3 uker sia de var på 24 mill.. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Wow, nice Rinoa! Holder selv på med runecrafting, men prisene er litt annerledes nå. 135gp for pure essence og 170 ca for Nature runes. Er 98 Runecrafting nå, og 700k xp til 99! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke dårlig, Rinoa! Hva planlegger du å bruke pengene på? Hva er brukernavnet så jeg kan lurke rundt i statsene dine? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Etterhvert kommer jeg nok til å kjøpe 99 i alle buyables, da jeg har utsatt dette nettopp for å legge meg opp penger raskere via flipping/merching. Et phat sett virker og meget fristende når den tiden kommer, tenker jeg kommer til å stake en del når jeg endelig bestemmer meg for å bli ferdig med 99 Slayer/maxed combat. Brukernavnet mitt er Rinoa H, du må gjerne legge meg til om du ønsker. Jeg er ikke så mye online akkurat nå da, som russ er det andre ting som frister enn å spille RS. :-) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vil forresten tro at om ranger boots faller, så kjøp de. Var bare 3 uker sia de var på 24 mill.. 24M?! Jeg kjøpte de for 600k back in the day. Men så quitta jeg for 2 år siden da. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vil forresten tro at om ranger boots faller, så kjøp de. Var bare 3 uker sia de var på 24 mill.. 24M?! Jeg kjøpte de for 600k back in the day. Men så quitta jeg for 2 år siden da. Hehe, tenkte det jeg og når jeg sjekket prisene på ting rett etter å ha kommet tilbake etter over et år uten å logge på. Angrer på at jeg ikke investerte 1b+ på phats til 90-160m, ranger boots til 1.5m, eller amulet of fury til 1.4m. Men men, sånn er livet. Penger i Rs er alt for lett å komme over nå, og alt er svindyrt. Noen andre som savner at herblore tjente penger, og at dragon bones var 1k? :-) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Oh yeah. Savner også da Santa Hat kostet 100k og blue phat 10m. Hva koster fury nå? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fury har hoppet opp og ned i pris i det siste, på det høyeste var de rundt 17.5m, men nå ligger de rundt 13 så vidt jeg husker. :-) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hva i alle dager! Jeg hadde jo blitt rik om jeg kom tilbake til RS nå! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 SOm sagt, penger er heller ikke verdt like mye som før, altså det er mye mer penger i spillet nå enn hva det var, så naturlig nok har ting steget i pris. Spesielt rares. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Yeah. Husker når jeg hadde tjent mine første 400k. Det stod mellom å kjøpe full addy(gold) eller santa hat. Kjøpte santa, solgte den en måned senere og stod med en mill. Slutta, og neste gang jeg logga på var den sånn 10 mill.. RS altså. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Yeah. Husker når jeg hadde tjent mine første 400k. Det stod mellom å kjøpe full addy(gold) eller santa hat. Kjøpte santa, solgte den en måned senere og stod med en mill. Slutta, og neste gang jeg logga på var den sånn 10 mill.. RS altså. Og nå koster den 96 mill Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Husker da jeg gikk rundt i Easter Eggs, men var for ung og dum til å plukke opp noe. (3. klasse haha) Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg falt visst for fristelsen; 1 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da er jeg 96 i ranged. Håper på å være 99 innen helga er over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå