x-rs spiller Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hei. Jeg spilte classic for lenge lenge siden.. fikk lyst å prøve igjen, så om noen har en account de ikke bruker lengre.. sier jeg ja takk send meg en melding Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Runescape, now and then! har akkurat fått unlocket min account jeg laget for 8 år siden eller noe. Det jeg lurer på er, hvor mye er 13203 gold med nåværende økonomi? Jeg har en del stash fra "gamle dager" som jeg ikke har peiling på hva er verdt lengre Noen som kan si meg hva det jeg har er verdt? Endret 23. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 13k er ingen ting. Trodde med en gang du hadde en christmas cracker der, men den er vel hvit med gule striper, ikke gul med gule striper. Hadde den vært hvit hadde den vært verdt 1 200 000 000 gp. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 13k er ingen ting. Trodde med en gang du hadde en christmas cracker der, men den er vel hvit med gule striper, ikke gul med gule striper. Hadde den vært hvit hadde den vært verdt 1 200 000 000 gp. Om du hadde fulgt gateverdien ville en Christmas Cracker være verdt nærmere 7b Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Hva er den gule christmas cracken der? Hva kalles den? BTW så er det mer penger i spillet nå, 13k er ikke verdt så mye (eksempelvis kunne du fått 50k av meg uten at eg hadde brydd meg nevneverdig) Endret 23. april 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hadde en account fra 2003 før. Den hade en schyte, altså en ljå. Halloween event i 2003 tror jeg. Har kun sett 2-3 stykker med en før, så angrer litt på at jeg solgte brukeren :/ Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Dupiu er ikke ranket på hiscore, da kan 13 vere verdt en del ja; men du kan tjene det fire dobbelte med tigging.. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hva er den gule christmas cracken der? Hva kalles den? BTW så er det mer penger i spillet nå, 13k er ikke verdt så mye (eksempelvis kunne du fått 50k av meg uten at eg hadde brydd meg nevneverdig) Den gule der er reward pga RS vant Golden Joystick. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Hva er den gule christmas cracken der? Hva kalles den? BTW så er det mer penger i spillet nå, 13k er ikke verdt så mye (eksempelvis kunne du fått 50k av meg uten at eg hadde brydd meg nevneverdig) Den gule der er reward pga RS vant Golden Joystick. Har du navnet? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Har du navnet? Golden cracker Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Hva er den gule christmas cracken der? Hva kalles den? BTW så er det mer penger i spillet nå, 13k er ikke verdt så mye (eksempelvis kunne du fått 50k av meg uten at eg hadde brydd meg nevneverdig) Den gule der er reward pga RS vant Golden Joystick. Har du navnet? Golden Cracker, som blir nevnt Endret 23. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Eg har en sånn hammer som man tydeligivs får av den men eg har aldri hatt en sånn cracker Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 (endret) EDIT: Fant en annen metode Endret 24. april 2011 av Latterkongen Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Haha, latterlig, idioter. Fordi jeg kanskje tjener IRL cash menst jeg går på skolen. For all del, non life RS. Dessuten så pker jeg av og til også retards. Når jeg ser deg forstår jeg at det er håp for alle 1 Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Latterkongen, du som har drept Nomad: Tips til åssen jeg bør drepe han? For har dødd sånn ca. 6299100309 ganger mot han. Får det rett og slett ikke til. Har fulgt forskjellige guider på nettet, men ingenting funker! Kan henne det er jeg som er slow, eller bare uheldig med hittene. Har snart ikke rå til å dø flere ganger, for har ikke så veldig mye penger, og brews er dyrt. Stats (bruker Ranged): 80 Attack 85 Strenght 80 Defence 80 Ranged 70 Prayer CB: 111 Equipment: Rune Crossbow Ruby Bolts (E) Helm of Neitiznot Amulet of Ranging Ava's Accumulator Black d'hide body Black d'hide chaps Snakeskin boots Combat bracelet Elemental Shield Explorer's Ring 4 Min siste inventory brukt: (Har brukt masse forskjellig, husker ikke nøyaktig antallet) 21(?) Sara brews (+8 Sara Brews som Terror Bird holder) 7 (?) Super restores Det lengste jeg har kommet er der han fyller opp liv. Så vet du hvordan jeg kan slå han? Har ikke rå til å dø så alt for mange ganger til, for som sagt, er fattig som en lus! Har prøvd Kyatt og dens Special Attack, men neida, det vil seg bare ikke. Kanskje jeg skal prøve med melee? Eller er ranged den beste metoden? Takk! Endret 27. april 2011 av idol-fan1 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Latterkongen, du som har drept Nomad: Tips til åssen jeg bør drepe han? For har dødd sånn ca. 6299100309 ganger mot han. Får det rett og slett ikke til. Har fulgt forskjellige guider på nettet, men ingenting funker! Kan henne det er jeg som er slow, eller bare uheldig med hittene. Har snart ikke rå til å dø flere ganger, for har ikke så veldig mye penger, og brews er dyrt. Stats (bruker Ranged): 80 Attack 85 Strenght 80 Defence 80 Ranged 70 Prayer CB: 111 Equipment: Rune Crossbow Ruby Bolts (E) Helm of Neitiznot Amulet of Ranging Ava's Accumulator Black d'hide body Black d'hide chaps Snakeskin boots Combat bracelet Elemental Shield Explorer's Ring 4 Min siste inventory brukt: (Har brukt masse forskjellig, husker ikke nøyaktig antallet) 21(?) Sara brews (+8 Sara Brews som Terror Bird holder) 7 (?) Super restores Det lengste jeg har kommet er der han fyller opp liv. Så vet du hvordan jeg kan slå han? Har ikke rå til å dø så alt for mange ganger til, for som sagt, er fattig som en lus! Har prøvd Kyatt og dens Special Attack, men neida, det vil seg bare ikke. Kanskje jeg skal prøve med melee? Eller er ranged den beste metoden? Takk! Rune Crossbow Ruby Bolts (E) Void ranger helm Amulet of Ranging Skillcape/Obsidian cape Void knight top Void knight robe Snakeskin boots Void knight gloves Unholy book Archers ring 1 Overload + 4 super restore + 23 Saradomin brew + 18 brews i en war tortoise. Hadde da 82 eller 84 ranged. Om du ser på min forrige post ang. Nomad ser du at jeg døde etter å ha brukt alt jeg hadde av potions. Klarte heldigvis å dra han ned med meg Tips til mineangrepet hans: Alltid bli på stedet der du starter/blir teleporta til, bortsett fra nå han har tatt mineangrepet. Da løper du mellom minene bak deg, og stiller deg ved en søyle så su kan gjemme deg for Soul Blast (750) angrepet Døde utallige ganger jeg også før jeg klarte det, og mista ting til 5-6m (Meste var i potions jeg brukte opp) Mine stats var forøvrig: 80 Attack 90 Strenght 80 Defence 82 Ranged 71 Prayer Brukte eagle eye prayer, + protect melee når han går i zerker mode Endret 28. april 2011 av Latterkongen Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Når jeg ser deg forstår jeg at det er håp for alle Morsom du er da. Hvordan er det mulig og være så tilbakestående som dere? Jeg har/kommer sikkert til og tjene mer penger en dere noen gang kommer til. At jeg tjener litt på RS vil vel for det første ikke si at jeg trur jeg blir kjempe rik av det, og skryter gjør jeg heller ikke. Hvorfor skal jeg ikke botte når jeg ikke gjør noe som helst når jeg botter? Fordi dere ikke botter og blir sure fordi noen andre gjør det sier vel at dere svette gamere er missunlig fordi jeg absolutt ikke gjør noe. Ler av dere, kule på nette men stygge som faen på ekte. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Når jeg ser deg forstår jeg at det er håp for alle Morsom du er da. Hvordan er det mulig og være så tilbakestående som dere? Jeg har/kommer sikkert til og tjene mer penger en dere noen gang kommer til. At jeg tjener litt på RS vil vel for det første ikke si at jeg trur jeg blir kjempe rik av det, og skryter gjør jeg heller ikke. Hvorfor skal jeg ikke botte når jeg ikke gjør noe som helst når jeg botter? Fordi dere ikke botter og blir sure fordi noen andre gjør det sier vel at dere svette gamere er missunlig fordi jeg absolutt ikke gjør noe. Ler av dere, kule på nette men stygge som faen på ekte. Jeg sier dette kun pga at du blir så frustrert og føler du må bevise at du har et liv fra pc verden også. Sier ikke noe mot det heller det har du helt sikkert, og care om du botter. Men det må da være et veldig følsomt tema for deg når du føler du må forsvare deg om bottinga når det ikke er noen "big deal" for deg? 6 Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Synest bare det dere sier blir for dumt og latterlig. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Eg synes bare at du er for dum og latterlig... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå