Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runescape, now and then!

har akkurat fått unlocket min account jeg laget for 8 år siden eller noe.

Det jeg lurer på er, hvor mye er 13203 gold med nåværende økonomi? Jeg har en del stash fra "gamle dager" som jeg ikke har peiling på hva er verdt lengre :p

Noen som kan si meg hva det jeg har er verdt?

post-54990-0-03911000-1303592436_thumb.png

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Hva er den gule christmas cracken der? Hva kalles den?

BTW så er det mer penger i spillet nå, 13k er ikke verdt så mye

(eksempelvis kunne du fått 50k av meg uten at eg hadde brydd meg nevneverdig)

Den gule der er reward pga RS vant Golden Joystick.

Har du navnet?

Golden Cracker, som blir nevnt :)

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Latterkongen, du som har drept Nomad: Tips til åssen jeg bør drepe han? For har dødd sånn ca. 6299100309 ganger mot han. Får det rett og slett ikke til. Har fulgt forskjellige guider på nettet, men ingenting funker! Kan henne det er jeg som er slow, eller bare uheldig med hittene. Har snart ikke rå til å dø flere ganger, for har ikke så veldig mye penger, og brews er dyrt.

Stats (bruker Ranged):

80 Attack

85 Strenght

80 Defence

80 Ranged

70 Prayer

CB: 111

Equipment:

Rune Crossbow

Ruby Bolts (E)

Helm of Neitiznot

Amulet of Ranging

Ava's Accumulator

Black d'hide body

Black d'hide chaps

Snakeskin boots

Combat bracelet

Elemental Shield

Explorer's Ring 4

Min siste inventory brukt: (Har brukt masse forskjellig, husker ikke nøyaktig antallet)

21(?) Sara brews (+8 Sara Brews som Terror Bird holder)

7 (?) Super restores

Det lengste jeg har kommet er der han fyller opp liv. Så vet du hvordan jeg kan slå han? Har ikke rå til å dø så alt for mange ganger til, for som sagt, er fattig som en lus!

Har prøvd Kyatt og dens Special Attack, men neida, det vil seg bare ikke. Kanskje jeg skal prøve med melee? Eller er ranged den beste metoden?

Takk! :)

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

Latterkongen, du som har drept Nomad: Tips til åssen jeg bør drepe han? For har dødd sånn ca. 6299100309 ganger mot han. Får det rett og slett ikke til. Har fulgt forskjellige guider på nettet, men ingenting funker! Kan henne det er jeg som er slow, eller bare uheldig med hittene. Har snart ikke rå til å dø flere ganger, for har ikke så veldig mye penger, og brews er dyrt.

Stats (bruker Ranged):

80 Attack

85 Strenght

80 Defence

80 Ranged

70 Prayer

CB: 111

Equipment:

Rune Crossbow

Ruby Bolts (E)

Helm of Neitiznot

Amulet of Ranging

Ava's Accumulator

Black d'hide body

Black d'hide chaps

Snakeskin boots

Combat bracelet

Elemental Shield

Explorer's Ring 4

Min siste inventory brukt: (Har brukt masse forskjellig, husker ikke nøyaktig antallet)

21(?) Sara brews (+8 Sara Brews som Terror Bird holder)

7 (?) Super restores

Det lengste jeg har kommet er der han fyller opp liv. Så vet du hvordan jeg kan slå han? Har ikke rå til å dø så alt for mange ganger til, for som sagt, er fattig som en lus!

Har prøvd Kyatt og dens Special Attack, men neida, det vil seg bare ikke. Kanskje jeg skal prøve med melee? Eller er ranged den beste metoden?

Takk! :)

Rune Crossbow

Ruby Bolts (E)

Void ranger helm

Amulet of Ranging

Skillcape/Obsidian cape

Void knight top

Void knight robe

Snakeskin boots

Void knight gloves

Unholy book

Archers ring

1 Overload + 4 super restore + 23 Saradomin brew + 18 brews i en war tortoise. Hadde da 82 eller 84 ranged.

Om du ser på min forrige post ang. Nomad ser du at jeg døde etter å ha brukt alt jeg hadde av potions. Klarte heldigvis å dra han ned med meg :p

Tips til mineangrepet hans: Alltid bli på stedet der du starter/blir teleporta til, bortsett fra nå han har tatt mineangrepet. Da løper du mellom minene bak deg, og stiller deg ved en søyle så su kan gjemme deg for Soul Blast (750) angrepet :)

Døde utallige ganger jeg også før jeg klarte det, og mista ting til 5-6m (Meste var i potions jeg brukte opp)

Mine stats var forøvrig:

80 Attack

90 Strenght

80 Defence

82 Ranged

71 Prayer

Brukte eagle eye prayer, + protect melee når han går i zerker mode :)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Når jeg ser deg forstår jeg at det er håp for alle :)

Morsom du er da. Hvordan er det mulig og være så tilbakestående som dere? Jeg har/kommer sikkert til og tjene mer penger en dere noen gang kommer til. At jeg tjener litt på RS vil vel for det første ikke si at jeg trur jeg blir kjempe rik av det, og skryter gjør jeg heller ikke. Hvorfor skal jeg ikke botte når jeg ikke gjør noe som helst når jeg botter? Fordi dere ikke botter og blir sure fordi noen andre gjør det sier vel at dere svette gamere er missunlig fordi jeg absolutt ikke gjør noe. Ler av dere, kule på nette men stygge som faen på ekte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ser deg forstår jeg at det er håp for alle :)

Morsom du er da. Hvordan er det mulig og være så tilbakestående som dere? Jeg har/kommer sikkert til og tjene mer penger en dere noen gang kommer til. At jeg tjener litt på RS vil vel for det første ikke si at jeg trur jeg blir kjempe rik av det, og skryter gjør jeg heller ikke. Hvorfor skal jeg ikke botte når jeg ikke gjør noe som helst når jeg botter? Fordi dere ikke botter og blir sure fordi noen andre gjør det sier vel at dere svette gamere er missunlig fordi jeg absolutt ikke gjør noe. Ler av dere, kule på nette men stygge som faen på ekte.

Jeg sier dette kun pga at du blir så frustrert og føler du må bevise at du har et liv fra pc verden også. Sier ikke noe mot det heller det har du helt sikkert, og care om du botter. Men det må da være et veldig følsomt tema for deg når du føler du må forsvare deg om bottinga når det ikke er noen "big deal" for deg?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...