Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel da har jeg fått 96 Herblore, så feiret med å lage 1k Overloads ( Som jeg decanta til 750 Overload (4) ) -> førte meg til 97 Herblore :D

Men nå er jeg blakk, og måtte faktisk låne 50m av en kompis :p

Noen som vil sponse meg til 99 Herblore? :innocent:

Mengder med penger da... Hvor mye koster det for deg til 99?

Lenke til kommentar

Vel da har jeg fått 96 Herblore, så feiret med å lage 1k Overloads ( Som jeg decanta til 750 Overload (4) ) -> førte meg til 97 Herblore :D

Men nå er jeg blakk, og måtte faktisk låne 50m av en kompis :p

Noen som vil sponse meg til 99 Herblore? :innocent:

Mengder med penger da... Hvor mye koster det for deg til 99?

~~10k Extreme Magic Pots,

10k magic pots = 40m

10k mud runes = 5m

Vil koste nærmere 45m å komme i 99. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Men du får jo soglt det igjen..? = Profit?

Untradeable.

--

Da var tiden kommet for Nomad's Requiem. Har nå kommet fram til Nomad, og fikk han til litt under halvt liv etter berserk mode, men så gikk jeg tom for mat, så måtte løpe.

Her var setup:

Full Ranged Void

Rune Crossbow med Ruby Bolts (e) og Diamond Bolts (e)

Snakeskin boots

Archers Ring

Amulet of Glory

Inventory:

Plassen til boltsene jeg ikke brukte

2 Overloads

15 Saradomin Brews

6 Prayer Potions

4 Super Restore

War Tortoise med 18 Saradomin Brews

Kom fram til at jeg kan ditche 1 overload, 4 prayer pots og 2 super restores, så erstatter jeg de med sara brews.

Kommer tilbake med rapport om ca. et kvarter :)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Har nå tatt halve livet hans etter at han har gått berserk nå, og har dødd alle gangene nå.

EDIT: Har brukt opp supplies for 5 mill nå. Gidder ikke mer nå før jeg har fått ranged i hvertfall 80. (74 atm.)

Her er et screenshot på det nærmeste jeg kom :)

110422010016.png

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Latterkongen: Har tenkt til å gjøre Nomad snart jeg også. Er CB 110 og Ranged 80. Driver foreløpig med Blood Runs Deep og sliter som bare rakkern med bossen! Har prøvd rundt 5 ganger uten å lykkes. Ring of Life har reddet meg to ganger. Må være full konsa på den bossen, pga. man må variere angrep etter fargen Dagannothen skifter til. Ser ikke forskjell på oransj og brun når bossen skifter til en av de fargene :roll: (skifter den til oransj må man angripe med melee og brun med Earth-spell). Tok ikke med noe familar som kan holde ekstra mat, så skal dra til GE og kjøpe sånn 10 Spirit Terrorbirds (sånn at jeg slipper å dra til GE for hver gang terrorbirden forsvinner). Har søkt på tips om å slå denne bossen på nettet, men klarer det fortsatt ikke. :(

Jaja, jeg prøvde å slå bossen ved 2-3 tiden i natt, så kanskje det bare var at jeg var trøtt og ikke helt full konsa. Får håpe det går bedre nå, oppdaterer når jeg eventuelt dreper den! :)

Lenke til kommentar

Oi, oi! Fant akkurat ut at det å ikke bringe en familar de fem første forsøkene var en dårlig idè. For på det sjette forsøket (og det første forsøke med en familar) fant jeg ut at bossen ikke var SÅ vanskelig allikevel. Så dermed har jeg passert 250 QP-milepælen. Gikk også dra 78-80 Defence (pluss cb 111) og Magic 81. Neste på listen er Defender of Varrock og My Big Arms Adventure. Deretter står Nomad for tur. :ph34r:

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

Oi, oi! Fant akkurat ut at det å ikke bringe en familar de fem første forsøkene var en dårlig idè. For på det sjette forsøket (og det første forsøke med en familar) fant jeg ut at bossen ikke var SÅ vanskelig allikevel. Så dermed har jeg passert 250 QP-milepælen. Gikk også dra 78-80 Defence (pluss cb 111) og Magic 81. Neste på listen er Defender of Varrock og My Big Arms Adventure. Deretter står Nomad for tur. :ph34r:

Ligger på akkurat 250 QP her :)

Har 99 magic, men det er ikke mange ting som er spesifikt svake mot det, annet enn metalldrager og sånt ...

-Så det er bare å få opp ranged her :wee:

---

BTW; Kjøper alle Steel Knifes for 100 ea, har 10m å bruke :) Si fra hvis noen selger ;)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Latterkongen: Har 251 QP for å være nøyaktig. ;)

Btw, når det gjelder Nomad, gå til det engelske RS-forumet og skriv 20-21-931-61685502 i QFC-ruten. Der er det en som har laget en Nomad tactic-guide. Har fått veldig gode tilbakemeldinger sånn som: "I wish I read this tactic-guide before. I spent 5 mill on stuff before I read this", "Wow, great guide mate, killed him on my first try!" o.s.v. :) Har tenkt bruke den taktikken som han har laget når jeg skal drepe Nomad. Har ikke rå til å dø mange ganger (og kjøpe haugevis av Saradomin Brews o.s.v), for har ikke den beste økonomien akkurat. Men hvis du ikke vil waste cash på haugevis av Sara Brews anbefaler jeg å ta en titt innom den guiden. Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye! Litt småflaks der, ser jeg. ;) Må ha vært en herlig følelse å se Nomad sin HP gå til 0!

Var ikke flaks :whistle:

Visste at etter siste dose med sara brew at det ikke ville gå, men ettersom han hadde så lite HP visste jeg at Retribution ville ta han, så måtte handle raskt :p

Herlig å ha tatt den questen, og har nå både rød og blå Soul Wars Cape :wee:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...