Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har ikke gjort DT, var bare godt igang :p men ser ut til at en kompis får den til å botte på.. I don't care, really :p

Lenke til kommentar

Nevnte tidligere at accounten til broren min var blitt permabannet. Etter tips fra dere har jeg prøvd å komme i kontakt med Jagex angående åpning av den igjen (for penger), men uten hell.

Hvordan burde jeg gå frem?

De kommer med ett tilbud til den som har bottet om å betale tilbake.

Du kunne ikke velge dette selv, etter hva eg forstod av news-articlen som de posta.

Lenke til kommentar

Hmm, okay. Det er rimelig irriterende, med tanke på at han har en hel haug med ting som var en del vanligere "back in the day", og som er verdt utrolig mye nå. Hadde jo også generelt vært morsomt å prøve litt igjen, for nostalgiens skyld

Endret av Error
Lenke til kommentar

De kommer ikke med det tilbudet til så mange.

Har hvertfall 3 bannede kontoer pga. boting (er uenig i 2 av dem, men det hjelper jo lite...)

Ikke noe tilbud her hvertfall, verken hos de jeg kjenner som er bannet for boting heller =/

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

De kommer ikke med det tilbudet til så mange.

Har hvertfall 3 bannede kontoer pga. boting (er uenig i 2 av dem, men det hjelper jo lite...)

Ikke noe tilbud her hvertfall, verken hos de jeg kjenner som er bannet for boting heller =/

Du har botta, hvordan kan du være uenig...?

Lenke til kommentar

Den 1.: Fordi jeg bottet under tiden da de hadde skiftet reglene.

Jeg ble banna i 14 dager, som jeg er helt enig i, men så etter de skiftet reglene blir jeg permanent bannet ut av det blå.

Jeg skjønner grunnen, men jeg mener når jeg ble bannet i 14 dager under reglene som var da jeg gjorde det, så kan de ikke plutselig manuelt permanent banne meg uten at jeg gjør noe ulovlig igjen (noe jeg ikke hadde gjort, siden jeg ikke hadde logget på igjen).

Den 2.:På denne bottet jeg faktisk ikke. Var i et strøk med masse bottere (blant annet willows ved Draynor), så ingen snakket med hverandre, som førte til at ikke jeg snakket heller. Jeg hørte på musikk og leste på andre siden imens jeg WC'ed, så når en mod kom pga. tips om boting, så bannet han like så godt alle som var der som ikke svarte han innen 10 sek, som jeg da ikke gjorde pga. jeg leste på andre sider imens.

Hjelper lite å klage når du bare får auto-sendt "beklager, men ikke godkjent" på alle dine appeals.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Den 2.:på denne bottet jeg faktisk ikke. Var i et strøk med masse bottere (blant annet willows ved Draynor), så ingen snakket med hverandre, som førte til at ikke jeg snakket heller. Jeg hørte på musikk og leste på andre siden imens jeg WC'ed, så når en mod kom pga. tips om boting, så bannet han like så godt alle som var der som ikke svarte han innen 10 sek, som jeg da ikke gjorde pga. jeg leste på andre sider imens.

hurr... hurr.. hurr...

Lenke til kommentar
å når en mod kom pga. tips om boting, så bannet han like så godt alle som var der som ikke svarte han innen 10 sek

Det er ikke sånn de gjør det da, slik jeg forstår det har de en egen avdeling der en gruppe jobber med å sjekke om hver individuelle bruker botter.

---

Har nå ca. 4k exp igjen i både smithing og magic til 99, så i kveld skal jeg ha house party der jeg kaster siste superheat for kombinert 99 magic + smithing :D

Jeg mener også at jeg er den første som noen gang har gjort dette, ettersom jeg ikke finner noe på google eller youtube om noen som gjør det samme :)

Lenke til kommentar

Hehe, vil ikke gå ut med det mtp. jeg botter og orker ikke og bli reporta! 7 timer til 96 runecrafting!

Jeg bare spør: Hva i all verdens er poenget med å botte? Hele poenget med å spille blir jo helt borte da! Men det er svært lett å oppdage bots i disse tider, så skal nok ikke ta lang tid før du blir bannet eller fratatt levellene i de skillsa du har bottet i.

Lenke til kommentar

Haha, tro hva du vil, men har bottet maxed pure før uten og bli resetta/banned, og grunnen til jeg botter er for og få stats til og PK'e med IRL venner og selle gold. Bruker også bot som koster ekte penger fra RSbots, og RC botten er rimelig umulig og bli banned med.

Lenke til kommentar

Bare gå og se på willows i draynor, 40 botter 24/7, samme med varrock på begge iron-mining spottene. F2P selvsagt, på members er players spredt litt mer rundt.

Jobber forresten mot 99 WC :new_woot: blir min første 99 tror eg, er for øyeblikket i 83 :)

Endret av Gabbe
Lenke til kommentar

Da er det ikke lenger skills, tapar.

Tror du jeg bryr meg? Spiller bare RS for å pke av og til, så trenger litt cash. Dessuten når man er f2p går det ikke an å trene skills uten å være svett gamer som faen. Skillsene er dritt kjedelig og jeg skjønner egentlig ikke folk som gidder å stå å hogge på et tre i flere timer når alle andre botter.

Lenke til kommentar

Da er det ikke lenger skills, tapar.

Tror du jeg bryr meg? Spiller bare RS for å pke av og til, så trenger litt cash. Dessuten når man er f2p går det ikke an å trene skills uten å være svett gamer som faen. Skillsene er dritt kjedelig og jeg skjønner egentlig ikke folk som gidder å stå å hogge på et tre i flere timer når alle andre botter.

nub.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...