Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Om man skal stun-levle med magic, hvor gjør dere det? For oss som ikke har noe hus å gjøre det på elementals..

Lenke til kommentar

Om man skal stun-levle med magic, hvor gjør dere det? For oss som ikke har noe hus å gjøre det på elementals..

1. Skaff deg armour som gir deg magic attack på -65 eller lavere + mud staff/battlestaff

2. Skaff deg like mange alchs som du skal kaste stuns

3. Zombies i kjelleren i Magic guild (68 elns magic for å komme inn, men hvis du først skal stunne, så har du nok det ;) )

4. For hver stun du kaster, så kaster du en alchs også, så innen stunnen er ferdig, så har du kastet alch, som så er ferdig innen neste stun du kaster igjen, så du tar annenhver stun og alch ;)

Tips; bruke kombinasjon av mousekeys og hotkeys, ettersom det er veldig stress for fingerne hvis du skal kaste masse ;)

Lenke til kommentar

Det er mer verdt å burste siden det gir summoning exp samt hit points ;) Jeg angret veldig på at jeg stun/alchet 80-99 på main. Og på min nye acount burstet jeg 82-99 og fikk 91 summon på det :) Kostet kun 23m med SOL+ SAN (70 Dun req). Nå kan jo wealth updaten gjøre at du faktisk kan gå i 0 på å burste ;)

Lenke til kommentar

Siden vi har kommet innen kategorien Alching: Hva er den raskeste måten for meg å få opp Magic expen på? Er i 73 (6 k til 74), og skal trene Magic til 80 (for questen "Love Story). Alching er utrolig kjedelig å gjøre helt til 80 siden det er for mye klikking, og ganske så treigt etter min mening. Så hva anbefaler dere meg å gjøre for å komme i raskt magic? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Burste?

Hitpoints er vel ikke heelt optimalt som en pure? Burde vel holde den lav, sånn man beholder lav combat? Er currently 52-61-1 i attack skills, og 84, snart 85 i magic. 57 hp og 55 i combat.

Hvilken effekt summoning innen pures? Dette fantes ikke når jeg spilte for 3 år sia.. Hva er greia med det? Nytter det i duel-arena og i wildy?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jaja, da har jeg 60 i combat, og 92 i magic. Satser på 93 idag.

Noen tips til Desert treasure? Vil ikke ha høyere enn 13 i prayer (fikk jo 11 i prayer av det ene DT questet.)

Når jeg gjorde det på min andre pure, så hadde jeg 43 i prayer, og må si den hjalp godt. Må jeg fortsatt ha en kompis som dropper food til meg under fightinga i det kalde nord?

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg 60 i combat, og 92 i magic. Satser på 93 idag.

Noen tips til Desert treasure? Vil ikke ha høyere enn 13 i prayer (fikk jo 11 i prayer av det ene DT questet.)

Når jeg gjorde det på min andre pure, så hadde jeg 43 i prayer, og må si den hjalp godt. Må jeg fortsatt ha en kompis som dropper food til meg under fightinga i det kalde nord?

Hjalp en kompis med questen i natt, og han sleit nesten selvom han er nærmere 100 i combat + 99 magic.

Dwarf cannon vil nok hjelpe kolossalt her ;)

Lenke til kommentar

Da jobber jeg med 70 construction, har gått fra 52 til 65 i dag, og må i tillegg få 71 firemaking og 70 crafting. Skal prøve å skaffe Korasi's Sword :D

Har fått gjort Quite Before The Swarm og A Void Dance i helga, og skal få gjort The Void Stares Back i løpet av uka :wee:

Ligger på 96 smithing, på tide med en pause, som helst ikke skal bli altfor lenge :p

+En PK strategi; I forrige post nevnte jeg at jeg hjalp en kompis med Desert Treasure (Ancients ftw) og jeg og han bruker Ice Barrage på samme tid på folk i wildy. Hvis vi er heldige, så hitter begge rundt 200-300 samtidig, så offeret blir hitta for 400-600 LP, som gjør at han sannsynligvis ikke rekker å heale før han er død eller har teleporta :wee:

En annen kompis skaffer 85 mage nå til å være med for å teleblocke :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, da skal jeg starte en "road" til quest capen. Har så ille lyst på den! Dere husker sikkert at jeg spurte om en "morsom" måte å trene Magic på til 80, men bare å glemme det nå, for jeg er i 80 Mage nå. Alchet hele veien. Skal få alle skill reqs man trenger til alle quests. Er en kjempefin tråd på det engelske RS-forumet der det står kravene (hvilken level man trenger i den og den skillen o.s.v) for å få quest capen. Etter at jeg tittet innom den tråden, har jeg begynt å trene skillsene jeg mangler for quest capen. Det jeg har trent så langt er Crafting fra 61-70, Magic 71-80, Thieving 67-70, Firemaking 70-71, Construction 65-70, Farming fra 61-65 og Dungeoneering fra 37-50 (for den kommende questen som kommer i morgen eller noe sånt, som krever en Dung level på 50).

Det jeg mangler nå er 76-78 Attack (for The Voids Stares Back), 61-70 Prayer (for Nomad's Requiem), 63-65 Herblore (for While Guthix Sleeps) og Summoning fra 49-55 (for The Void Stares Back)

Gleder meg utrolig til å få alle kravene, for da går jeg rett mot Quest Capen! Har 230/315 QP. Men det jeg sliter med på RS er økonomien, så det er utrolig vanskelig for meg å trene Herblore og Prayer, siden det er så helsikkes dyrt! Har bare 1461 K i penger. Har begynt å slaye litt igjen i håp om å få noe verdifullt, fra for eksempel Clue Scrolls (selv om jeg sjelden får noe bra reward).

Er det noen som vet om en bra måte å tjene penger på? Her er statsene/skillsene mine, så dere vet hva som eventuelt ville vært den beste metoden for meg å tjene penger på.

Takk! :)

EDIT: På grunn av den nye questen må jeg trene Summoning fra 49-65 (mer penger -.-), Defence fra 75-76 og Theving+Smithing fra 70-74 >.< Oh well...

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

min account har

79 str

75 attack

71 def

med

Bandos godsword

Heilm of neitiznoit

dragon pl8legs

guthan body

bandos boots

ring of wealth

power amulet

ingen gloves (men kan fint skaffe dragon gauntlets tho..)

Combat lvl: 98

Vil eg kunne gjøre GodWars, Barrows osv. med fortjeneste?

Lenke til kommentar
min account har

79 str

75 attack

71 def

med

Bandos godsword

Heilm of neitiznoit

dragon pl8legs

guthan body

bandos boots

ring of wealth

power amulet

ingen gloves (men kan fint skaffe dragon gauntlets tho..)

Combat lvl: 98

Vil eg kunne gjøre GodWars, Barrows osv. med fortjeneste?

Lenke til kommentar

Skaff deg 80+ def, 80+ att, 90+ str og bruk Bandos Tassets, Karils top, d defender, Whip + claws så har du en sjangse på kanskje å gjøre litt fortjeneste på bandos. Nå for tia krever de fleste teams maxed melee turm+ ovl.

Barrows funker fint for deg nå hvis du vet hva du skal bruke på hver enkelt av brødrene.

Lenke til kommentar

Latterkongen:

Add: L33t Ge3k Joiner lett å lure hvis du trenger Tb'er /Spec Prod. Downa en med Divine på revs igår så blei 400m på hver av de som var med, Smite er genialt <3

Sjekka på highscoren, og du er jo ikke 85 magic til å teleblocke ? :p

Gratz med 400m forresten :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...