Berniy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Enig den kommer rundt 12:00 norsk tid Leste på forums at Jagex ikke vil ha Bugs utover natten når de ikke er på jobb, derfor release imorgen tidlig. Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Da var Free trade og Wilderness tilbake etter to ukers laaaaaang ventetid. Uhm, noen som fortsatt vil at jeg skal trimme Rune armourene deres er det bare å si fra... Neida, just a joke! Blir gøy å eie noobs i F2P-worlds i Wilderness. Kaller meg 2004-2007, for dem som vil legge meg til. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vil kjøpe magiske poteter? Bare 100k per Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ohh, det her blir nok bra Nå blir det vel ikke green drags så populær mer. :!: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor kan vi ikke logge inn med to kontoer på samme server? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 For å unngå at folk bruker freetrade til å overføre verdier mellom multikontoer Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og det er et problem fordi? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nå blir det vel ikke green drags så populær mer. :!: Green dragons var populær før Wildy blei fjerna. Endret 1. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og det er et problem fordi? Fordi enkelte kan la seg friste til å spille på flere kontoer samtidig, for så å overføre verdiene til mainen? 10 accounts tilsvarer 10x vanlig hastighet f.eks. på mining? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fikk 10M av en random i Varrock Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er ikke noen problem å logge inn med flere brukere samtidig, du må bare kunne trikset. Åpne opp to innlogging sider og gjør følgende: 1. Skriv inn brukernavn og passord til to brukere, men ikke logg inn. 2. Sett sidene ved siden av hverandre eller så du kan bytte veldig fort. 3. Trykk enter og logg inn med den ene brukeren, da har du også musa over det andre vinduet og trykker logg inn der. Du må være rask for at det skal fungere, men er lenge siden jeg gjor det sist, så sjangse for at det ikke går mer. Lykke til Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vil donere noen mill til meg? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke noen problem å logge inn med flere brukere samtidig, du må bare kunne trikset. Åpne opp to innlogging sider og gjør følgende: 1. Skriv inn brukernavn og passord til to brukere, men ikke logg inn. 2. Sett sidene ved siden av hverandre eller så du kan bytte veldig fort. 3. Trykk enter og logg inn med den ene brukeren, da har du også musa over det andre vinduet og trykker logg inn der. Du må være rask for at det skal fungere, men er lenge siden jeg gjor det sist, så sjangse for at det ikke går mer. Lykke til Du trenger jo bare en bærbar pc på siden.. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke noen problem å logge inn med flere brukere samtidig, du må bare kunne trikset. Åpne opp to innlogging sider og gjør følgende: 1. Skriv inn brukernavn og passord til to brukere, men ikke logg inn. 2. Sett sidene ved siden av hverandre eller så du kan bytte veldig fort. 3. Trykk enter og logg inn med den ene brukeren, da har du også musa over det andre vinduet og trykker logg inn der. Du må være rask for at det skal fungere, men er lenge siden jeg gjor det sist, så sjangse for at det ikke går mer. Lykke til Du trenger jo bare en bærbar pc på siden.. Joda, men er ikke alle som har det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er mer og mer vanlig da Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Blæh, eg mista 600k i Wildy. Nesten som i gamle dagar! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Morro med gamle wildy tilbake! Har vært å pked å dødd ca 10 ganger, og drept 4 stk Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ikke vært der enda Add rotaxmax3 ingame om dere vil Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjøpte meg claws i går jeg, 26,7 mill Blir nok litt pking med claws og ancients magicks etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå