Slompefisk Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm, hvis jeg husker rett så mener jeg å ha lest at du bare kan spille 20.000 timer før accounten blir sletta? Litt kjipt å bruke så mye tid bare for å miste den senere... For det første er nok ikke det riktig. For det andre er nok ikke dette et problem. Jeg har spilt siden sikkert 5. klasse, og har en total spilletid på 190 dager som tilsvarer 4560 timer om matten min er rett. De fleste spiller ikke på langt nær 20000 timer i sin karriere. Hvor kan man se spilletiden sin? Kan egentlig være litt morsomt å se Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 For å se spilletiden må du logge inn på hjemmesiden til rs og gå på adventurer's log. Det er en fane under community og man må være member for å se det. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ...og man må være member for å se det. noe av grunnen til at jeg sluttet med RS. ALT krever at du er member Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ...og man må være member for å se det. noe av grunnen til at jeg sluttet med RS. ALT krever at du er member Fordi alt i livet er jo gratis... Hadde du laget noe bra, ville vel du hatt penger for at folk bruker det? Er jo heller ikke store summen Jagex krever for en måned med member. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor ikke bli member da ? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ...og man må være member for å se det. noe av grunnen til at jeg sluttet med RS. ALT krever at du er member Fordi alt i livet er jo gratis... Hadde du laget noe bra, ville vel du hatt penger for at folk bruker det? Er jo heller ikke store summen Jagex krever for en måned med member. Støtter helt og holdent det at de skal ha penger for det de lager, men det er ikke alle som har mulighet til å betale over nett, og det har så utrolig mange sperrer at en free character er ikke mer enn en 10 timer unerholdning egentlig Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 F2p Pking er gøy til tider Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er bare 2år siden jeg spilte Runescape aktivt og nå forstår jeg ingenting av det 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har ikke spillt rs på 4 år, men med freetrade og old school willy så blir det kansje noe av. 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 RS koster jo det samme som Wow i mnd tror det gjør at mange vurdere andre mmorpg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Begynte med F2P Runescape i går. Lenge siden jeg har spilt så min forrige konto har en annen eier Sist jeg spilte fantes ikke Grand Exchance, så jeg husker penger var et stort problem. Nå derimot er penger allemannseie. Løper rundt med Mithril armor og rune scimitar. Trener defense slik at jeg kan få på meg rune armor. Har ikke gjort noen quests enda, har fokusert på økonomi og utstyr. Endret 30. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Wuuup Wuup Endelig lyktes jeg med å få det beste skjoldet Divine sigil duo gjennomført FAEN så gøy ! Endret 31. januar 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Wooow, gratz Beriny Klarte endelig å få meg til å trene construction til 70 i helga. Bare 4 skills som er under 70 nå Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skilling er kjedelig Eneste skiller skillen som er gøy er Herblore Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, det er ikke morsomt, men gjør det når jeg ser på serier etc. Så trenger jeg noen få skills til opp. Har jo en quest kappe som jeg vil bruke igjen. ^^ Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen andre enn meg som ikke kan vente til i morgen? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skal refreshe homepagen som en gal klokka 00:00 jeg. x) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Updaten kommer ikke 00:00 tror jeg kommer mitt på dagen as usual. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kommer vell på morgenkvisten en gang, siden de sikkert launcher rundt midnatt i USA.. Men blir alti noen forsinkelser så sikkert rundt 12 Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Haha, gleder meg som en liten unge på julaften. Er jo trossalt bare snakk om RS, menmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå