Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Hmm, hvis jeg husker rett så mener jeg å ha lest at du bare kan spille 20.000 timer før accounten blir sletta? Litt kjipt å bruke så mye tid bare for å miste den senere...

 

For det første er nok ikke det riktig.

For det andre er nok ikke dette et problem. Jeg har spilt siden sikkert 5. klasse, og har en total spilletid på 190 dager som tilsvarer 4560 timer om matten min er rett. De fleste spiller ikke på langt nær 20000 timer i sin karriere.

Hvor kan man se spilletiden sin? Kan egentlig være litt morsomt å se :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...og man må være member for å se det.

noe av grunnen til at jeg sluttet med RS. ALT krever at du er member :p

 

Fordi alt i livet er jo gratis...

 

Hadde du laget noe bra, ville vel du hatt penger for at folk bruker det? Er jo heller ikke store summen Jagex krever for en måned med member.

Lenke til kommentar

...og man må være member for å se det.

noe av grunnen til at jeg sluttet med RS. ALT krever at du er member :p

 

Fordi alt i livet er jo gratis...

 

Hadde du laget noe bra, ville vel du hatt penger for at folk bruker det? Er jo heller ikke store summen Jagex krever for en måned med member.

Støtter helt og holdent det at de skal ha penger for det de lager, men det er ikke alle som har mulighet til å betale over nett, og det har så utrolig mange sperrer at en free character er ikke mer enn en 10 timer unerholdning egentlig :)

Lenke til kommentar

Begynte med F2P Runescape i går. Lenge siden jeg har spilt så min forrige konto har en annen eier :)

 

Sist jeg spilte fantes ikke Grand Exchance, så jeg husker penger var et stort problem. Nå derimot er penger allemannseie. Løper rundt med Mithril armor og rune scimitar. Trener defense slik at jeg kan få på meg rune armor.

 

Har ikke gjort noen quests enda, har fokusert på økonomi og utstyr.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...