Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede Comfirmed av Mod Mark at Wildy og FT kommer BAck Wooot!

Da blir det nok mye spilling igjen fra min side :D

Men regner med at det fortsatt vil stå "This is worth: *******" eller noe :p?

Hadde ikke overraska meg om det kom noe sånt nei :p Eller noe "Suggested sales price" elns. :!:

Lenke til kommentar

"Selling rune scammy's, 30k ea"

(Noted iron Scammy) :new_woot:

Nei, de fjerner jo de faste prisgrensene.

Ja, men tenkte på noe som det her:

Hadde ikke overraska meg om det kom noe sånt nei Eller noe "Suggested sales price" elns.
Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar

Synd dette kommer så seint og når jeg har gitt opp RS for fult.

Greide av en merklig grunn å komme inn på "developer console" til RS på Stealing Creation.

Det endte tydligvis med å resette nesten alle levlene mine, eneste jeg beholdt var 94 i Firemaking.

Resten ble reset til alle mulige randoms levler. Sendt bug raport osv, men hører ingenting.

Likegreit, ettersom jeg har brukt altfor lang tid, spilt siden 2001?(av og på) Det som svei mest var reseten med combat skilsa (var ikke høy, men hater å trene det), og spesielt at jeg "akkurat" hadde blitt 94 i RC. Nå 10...

Menmen er morsomt spill.

Lenke til kommentar

Det kommer til og stå i trade screen om tingene du trader har verdi.

3Maldini, det du har kommer inn på er bare et redskap som alle kan bruke. Du kan se fps og noen flere ting der ved bruk av kommandoer, men du kan ikke resette levelene dine der.

Det som har skjedd er at jagex har resetta levelene dine, fordi du har bottet. Mange påstår at det bare er en bug, men jeg tror ikke noe på det, bare dumme unskyldninger ifra botterenes sin side. Jeg har sluttet å spille rs, planlegger heller ikke og komme tilbake noen gang.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan om jeg kan ta Jad i cb lvl 63?

Har 86 range og 44 pray.

Nå skal jeg ikke si ting altfor sikkert, men jeg tror det er en ide å ha litt over 63 cb om du skal ta Jad. Jeg i lvl 120 har smålige problemer med han.

Må si det er flaut og ikke ha firecape i cb 63. :S

Lenke til kommentar

Da var den nye Bossen Nex (lvl 1001) Kommet ut. Litt av en harding og for et waste :p Hater bosser man trenger store teams for... Corp går greit siden jeg trioer den, men at det kommer en enda mer Retarda boss skjønner jeg ikke :p

Clanen min brukte 20min på et kill :p Og faen man bruker nesten en hel Yak og inv på et kill :p

Nerf den litt Jagex sier jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...