Sindrato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Heh, var litt samme opplegget for meg i sommer. Begynte litt i det små når jeg ikke hadde noe annet å gjøre. Etterhvert som jeg slayet tenkte jeg på å fullføre 99 slayer, en gang for alle. Så var jeg i gang, brukte en del tid på det, haha. Fikk 99 slayer, men nå har jeg ikke spilt på lenge =P Virker som jeg er mer på små perioder gaming med mange måneders mellomrom =P Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 noen som vil bli med på mitt 99 agility party om 14 dager? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 noen som vil bli med på mitt 99 agility party om 14 dager? Jøsses! Agility ja.. Får vel stikke snuten innom hvis du melder ifra tidspunkt og sted senere! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ah, husker da Agil var respekt. Føler at alle har det atm. Ingen lett skill er det uansett. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ah, husker da Agil var respekt. Føler at alle har det atm. Ingen lett skill er det uansett. Synes det er respekt ennå. Det er ikke ofte man ser noen med Agility Cape. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hmmm... Runescape.. Åja, hadde nesten fortrengt det.. Hvordan er spillet nå? Hva har skjedd med PvP osv. siden 2006'ish? Jeg spillte i 3 år, var mest optatt av å tjene k's eller hva dere kaller det nå og klarte å spare opp til en hvit phat ++ som var verd ca. 400mil(?) hvis ikke jeg tar feil. Men så ble jeg lei, begynte å stake, vant 2000mill når jeg var på topp.. Men så gikk det rett i dass etter det og tapte alt, slutta å spille og begynte med WoW isteden Edit: Nick'et var forresten Black_Drag27 (geeky I know..) Endret 24. september 2010 av simpl Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Runescape. Glimrende spill. Herula (min account) er 8 år gammel, fyller 9 år neste vår Tror jeg skal spille mere til halloween, med tanke på event fra jagex. Er sykt at jeg har spilt on and off i 8 år, men bare er på cb lv 96 :!: Om noen lurer på noe fra the dawn of runescape(2) så bare spør Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Da har jeg bytta Slayer Master for første gang på lang tid! Har gått over hun i Shilo, til hun i Ancient Caverns. Så langt, fornøyd! Får ofte store oppdrag, noe jeg liker, og til nå bare gode oppdrag også. Vurder sterkt å perm cancle bloodvelds. Sykt sykt tregt oppdrag.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Her er det jammen meg lite liv. Driver enda på med slayer, og har gått opp 2 levler (til 88) på ca ei uka med noen timer hver dag. Satser på 90 iløpet av denne uka. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvis du tar cannon i den blood rune dungeon'en, så er bloodvelds en av de raskeste og beste taskene. Ikke raskest nødvendigivs, men mest xp pr hour. Mutated bloodvelds har mye hp, og det er multi der Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Membershippet mitt gikk ut for en uke siden, men gidder ikke kjøpe ny før etter høstferien, ettersom jeg skal reise bort :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ah, jeg visste ikke om den dungeon der engang, Sindre! Herlig, da skal jeg ikke perm cancle dem allikevell! Herlig. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Om du har undersøkt litt om den allerede så vet du sikkert at du må gjøre sergace of legazy eller hva den questen nå enn het? Folk burde bruke denne tråden til å få tips om ting som kan gjøre ting effektivt ol. Det har sikkert mange nytte av Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Er forøvrig å finne på #diskusjon på quakenet. Bare noen kommer på såpass at jeg får fikset Q og runescript, så blir det bra. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) hahha logga inn nå for gøy... Da står det: "You last logged in 1854 days from <ip>" hawhe proves my interest Jeg var forresten level 167, er det bra?^^ EDIT: NÅ husker jeg hvorfor jeg slutta... Jeg hadde passe bra gear, så blei jeg drept av en dritt som var kul, og da mista jeg ALT jeg hadde. ragequit Endret 29. september 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hahha logga inn nå for gøy... Da står det: "You last logged in 1854 days from <ip>" hawhe proves my interest Jeg var forresten level 167, er det bra?^^ EDIT: NÅ husker jeg hvorfor jeg slutta... Jeg hadde passe bra gear, så blei jeg drept av en dritt som var kul, og da mista jeg ALT jeg hadde. ragequit Lvl 167 er ikke mulig... Med mindre du mener 167 total og det er ikke optimalt for å si det sånn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 noen som blir med på 99 agility party på tirsdag? please:) send svar her eller på pm Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 noen som blir med på 99 agility party på tirsdag? please:) send svar her eller på pm Jeg er med! Ikke 100% sannsynlig. Kan jo hende at en meteor treffer huset mitt og smadrer datamaskinen. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hahha logga inn nå for gøy... Da står det: "You last logged in 1854 days from <ip>" hawhe proves my interest Jeg var forresten level 167, er det bra?^^ EDIT: NÅ husker jeg hvorfor jeg slutta... Jeg hadde passe bra gear, så blei jeg drept av en dritt som var kul, og da mista jeg ALT jeg hadde. ragequit Lvl 167 er ikke mulig... Med mindre du mener 167 total og det er ikke optimalt for å si det sånn. Det var sikkert total level haha : ) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Huff, 85 mining tar lang tid. Brukt en uke på 82-84. X) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå