Manken Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Oja, beklager. Ja, jeg trodde du valgte å ikke spille rs på grunn av grafikken... Men da er det greit Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ellers hadde du rett og slett vært nub. Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, det kunne nok med hell vært formulert bedre Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg spiller ikke RS pga grafikken ... stygt .. ja, kan ikke sammenlignes med spill med lekker grafikk - Men RS i mitt hjerte Roflmao, RS har veldig bra grafikk (mye bedre en WoW f.eks) etter den siste updaten hvor DirectX ble innført. Mye smoothere grafikk nå, og animasjonene går mye bedre inn i hverandre. Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ^ Indeed, det visuelle inntrykket fra RS fikk et kraftig løft da de lanserte HD-funksjonen, og enda bedre nå med OpenGL/DirectX. La også merke til i en nylig update at partikkeldetaljen er forbedret (Mer detaljer i flammer + smoothere animasjonsoverganger og smoothere skillcape emotes). Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg spiller ikke RS pga grafikken ... stygt .. ja, kan ikke sammenlignes med spill med lekker grafikk - Men RS i mitt hjerte Roflmao, RS har veldig bra grafikk (mye bedre en WoW f.eks) etter den siste updaten hvor DirectX ble innført. Mye smoothere grafikk nå, og animasjonene går mye bedre inn i hverandre. ?????? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 mIRC channelen er ikke up-2-date? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg spiller ikke RS pga grafikken ... stygt .. ja, kan ikke sammenlignes med spill med lekker grafikk - Men RS i mitt hjerte Roflmao, RS har veldig bra grafikk (mye bedre en WoW f.eks) etter den siste updaten hvor DirectX ble innført. Mye smoothere grafikk nå, og animasjonene går mye bedre inn i hverandre. ?????? Wtfbbq? Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan kan du si at rs har bedre grafikk enn wow? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan kan du si at rs har bedre grafikk enn wow? Har du spilt RuneScape i det siste? Vil ikke si den er dårlig, og WOW har jo ikke den aller beste grafikken i verden (sier ikke at den er dårlig, men som sagt, ikke den beste i verden). Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vil ikke si den er dårlig, og WOW har jo ikke den aller beste grafikken i verden (sier ikke at den er dårlig, men som sagt, ikke den beste i verden). Det er rett at grafikken på RS har blitt mye bedre enn før men vil fortsatt ikke si at den kan sammenlignes med WOW. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har nå aldri spilt WoW før så jeg har vel ikke så veldig mye å si. Det jeg prøver å komme fram til er at de som snubler innom tråden her husker sikkert RuneScape som drittspillet som spilles i en liten rute på 200x200 pixler (good old days). Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har dere vært innom Classic nå? Jeg prøvde det sist gang de hadde åpent for nye brukere, og jeg holdt på å le meg i hjel. Ja, rs har bedret seg, betraktelig. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fanboys nesten overrasket over at ingen sa "RS har like god grafikk som crysis".Men ja grafikken er bedre enn før, men det er langt igjen før det matcher WOW. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) ... spilles i en liten rute på 200x200 pixler (good old days). Word. edit: meg og klanen for 4-5 år siden. Savn! Endret 11. juni 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gode gamle dager... Alt var bedre før. Gode gamle dager... Alt var bedre før. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Skaffa meg members for ei uke siden, og ble fooort lei for å si det slikt. PK'a litt, men systemet er jo fucked up. Så mye greier og våpen at det er nesten umulig å holde styr på alt. Dette gidder jeg ikke mer altså. Ta RuneScape tilbake til tiden dem akkurat la ut barrows, og la det bli der. Aldri rør det mer, så skal jeg begynne å spille igjen! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Dette gidder jeg ikke mer altså. Ta RuneScape tilbake til tiden dem akkurat la ut barrows, og la det bli der. Aldri rør det mer, så skal jeg begynne å spille igjen! Haha! Jeg husker da barrows kom ut. Folk kjøpte spader for opp til 50k fordi det tok så sykt lang tid å gå gjennom sumpen! Må forresten si meg enig med deg at det var den beste tiden! Endret 11. juni 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hvordan kan du si at rs har bedre grafikk enn wow? World of Warcraft: RuneScape: Kan også si at RS krever mer av PC'en bortsett fra minne. Endret 11. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Du er klar over at bildet du refererer til er fra "gamle-wow" fra release (2004)? Til og med den første sonen. Om du vil ta et 6 år gammelt bilde fra wow får du sammenlikne med et 6 år gammelt bilde fra RS. Å sammenlikne RS og wow er uansett latterlig. Runescape i 2004: Wow i 2010: (In-game i Icecrown) Og om det stemmer som du sier at Runescape faktisk krever mer er det kun bevis på den enorme forskjellen på Blizzard og Jagex. Pateteiske påstander. Endret 12. juni 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå