Dernel Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Nei, du får ikke ta med deg noen ting ned dit. Du skaffer alt selv ^^ Du skjønner fort greia når du har kommet dit Endret 9. mai 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ok, takker for fine svar ^^ Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva er den XP knappen oppe i høyre hjørne, viser det hvor mye xp jeg har fått eller noe, fikk med meg at den gikk oppover når jeg fikk exp Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 En veldig bra og nyttig finesse! Viser hvor mye XP du har fått i løpet av den tiden du har vært logget på. Jeg husker før da jeg alltid skrev ned hvor mye XP jeg hadde i et skill for så å sjekke hvor mye jeg hadde da jeg var ferdig! Men nå er den tiden over! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det slik at viss du trener feks: Crafting og Fletching da, blandes all den Xp'en oppe i Xp-telleren da? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Seriøst? spiller dere runescpae enda? haha er det mulig Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det slik at viss du trener feks: Crafting og Fletching da, blandes all den Xp'en oppe i Xp-telleren da? Jepp Seriøst? spiller dere runescpae enda? haha er det mulig Vits med å poste om du ikke har noe bra å poste? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Seriøst? spiller dere runescpae enda? haha er det mulig Jepp! Det finnes da sykere ting å gjøre her i verden? Tro på en magisk mann som bor oppe i himmelen kanskje? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Seriøst? spiller dere runescpae enda? haha er det mulig Bra du tar deg tid til å spre om deg med seriøse og gjennomtenkte innlegg, har du virkelig ikke noe bedre å ta deg til? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Seriøst? spiller dere runescpae enda? haha er det mulig Bra du tar deg tid til å spre om deg med seriøse og gjennomtenkte innlegg, har du virkelig ikke noe bedre å ta deg til? Det var jo et gjennomtenkt innlegg, Runescape srsly? Jeg var 105 Cb, og jeg kan spillet, i ettertid har jeg funnet ut hvor styggt det egentlig er. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Skal jeg spørre hvorfor du spiller wow da? Når jeg selv i ettertid har funnet ut hvor dårlig det er? SRSLY WOW?LOl Endret 18. mai 2010 av Dernel 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Skal jeg spørre hvorfor du spiller wow da? Når jeg selv i ettertid har funnet ut hvor dårlig det er? SRSLY WOW?LOl +1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Se på navnet på tråden "Click Here" og "Ownbeef". Det står "Tråden for oss som spiller Runescape" så kan ikke dere som driver å kaller Runescape for drit dra langt til h*****? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg skjønner ikke vitsen med sånne innlegg, om du ikke liker Runescape så er det helt i orden for meg, men det er totalt unødvendig å poste slike meningsløse utblåsninger Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hah, en egen tråd for RS ja, skulle bare mangle. Spiller litt selv faktisk og jobber i skrivende stund med å få lvl 99 i fishing-skillen. RSN-et mitt er Etalim. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som veit om noen skilling claner som har 1900 eller 2000 som krav ? Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg spiller ikke RS pga grafikken ... stygt .. ja, kan ikke sammenlignes med spill med lekker grafikk - Men RS i mitt hjerte Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så det du prøver å si er at du spiller spill basert på hvor god grafikken er, og ikke gameplayet? Seriøs gamer må jeg si Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe var det der mynta på meg, Daggis? - isåfall misset du poenget mitt. Jeg elsker rs, er det eneste spillet jeg spiller - på tross av den dårlige grafikken. Man må da kunne innrømme at rs java ikke er et spill med god grafikk. Seriøs gamer? Nei, det vil jeg ikke ha på meg at jeg er Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ah... Litt rart formulert da. Trodde du skrev at du ikke spiller RS fordi det er dårlig grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå