Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Dungeoneering. Det var den siste dråpen. Jeg slutter med Rune(WoW)scape med en gang nå. Jeg tror jeg heller begynner med WoW igjen, jeg. Jeg spilte RuneScape fordi det var morsomt, givende og ikke helt som alle andre MMO-er på markedet. Den tiden er over nå, er jeg redd.

Så du slutter fordi det har kommet en ting til spillet som ikke har noen som helst innvirkning på deg hvis du ikke vil trene det? Hvis du synes Dungeoneering er så dumt er det bare å la være å trene det da, ikke slutte å spille spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dungeoneering var det beste som har skjedd rs helt til de nerfet xp'en. Trene alle skill i en= genialt med mye xp :D Men for deretter og senke xp'en til 1/10 av det den var er noe forbanne dritt. Holder meg til bossing og merching, holder meg langt unna den skillen :whistle:

EDIT: Da var min runescape tid over, orker ikke mer av dette spillet, mye rart som har skjedd siden 2001 da jeg startet, mine rares fra den tid får nok ligge å råtne på accounten. Liker ikke at Runescape har nærmet seg Wow-scape. Før var det gøy med Gammle Wildy og Kule folk, de eneste jeg møter for tia er nørds som ikke har et liv og bare er jealous på det jeg har :S

Bai Bai

Endret av berniy
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt en pause på litt mer enn et halvår, og fikk putselig lyst til å prøve det igjen. Er det noe veldig nytt som jeg burde få med meg? :p

EDIT: 290 dager siden sist innlogging ja ^^

HP-systemet er fuckd up, ny minigame kalt Dungeoneering og flere 14 åringer en før.

Lenke til kommentar

Dungeoneering. Det var den siste dråpen. Jeg slutter med Rune(WoW)scape med en gang nå. Jeg tror jeg heller begynner med WoW igjen, jeg. Jeg spilte RuneScape fordi det var morsomt, givende og ikke helt som alle andre MMO-er på markedet. Den tiden er over nå, er jeg redd.

Agreed. Sluttet selv for et år siden, rett og slett fordi jeg savner slik det var før. RuneScape var i sin beste tid for 5 år siden og det er ingenting som kan erstatte det. Sjekk

på YouTube. Ahh, nostalgisk. Og denne war videon fra 2004. Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Agreed. Sluttet selv for et år siden, rett og slett fordi jeg savner slik det var før. RuneScape var i sin beste tid for 5 år siden og det er ingenting som kan erstatte det. Sjekk

på YouTube. Ahh, nostalgisk. Og denne war videon fra 2004.

haha good old times<3

Skal ikke se bort i fra at jeg var å loota under den clan war'n : D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter det jeg har gjort av dungeoneering fungerer det slik:

Du kan eneten gjøre det alene eller med andre folk, jeg er fortsatt ikke sikker på hvordan man bestemmer det, men jeg foretrekker helst alene. Du starter på "floor 1" der du møter forskjellige monstere som du skal drepe. Hvilken level disse er vet jeg ikke. Det varierer sikkert fra hvilken combat level du er. Monsterene dropper forskjellige ting som du enten kan bruke til å lage armor med dine andre skills, eller du kan selge de, også kjøpe materialer til å lage ting. Etterhvert som du får høyere dungeoneering og kommer lengere og lengere ned blir det vanskeligere og flere og flere rom. Det blir også bedre drops, og du får tilgang på mer armor.

På hver etasje/floor er det som sagt en boss, som dropper noe spesielt og det er ikke før der at du får xp-en.

Håper det i allefall ga deg itt innsikt ;)

EDIT: Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man joiner et dungeon man har begynt etter at du har logget ut en stund. Da havner du jo i det rommet som er i andre etasjen og eneste veien ned er den trappa, og da står det at du mister all xp og progresjon ...

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...