Berniy Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 fått viasge engang jeg fløy i takket Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Yeh, alltid gøy med Visage. Fikk min første og eneste etter rundt 50 Iron drag kills. ^^ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Yeh, alltid gøy med Visage. Fikk min første og eneste etter rundt 50 Iron drag kills. ^^ 50 bare?!? Heldiggris! Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kjipt med sånne heldige folk sant munty? Jeg hatet de selv.. Inntil jeg fikk armadyl hilt (solo) etter 9 kills.. Det var første killet den morningen, haha! Jeg har en dårlig nyhet.. Broren kjøpte member for meg her om dagen -.- UGH! Får vel merche litt på skolen framover da Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som vet om noe bra man kan alche uten å tape mer enn 100 per alch? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Finnes det en guide for de ordentlige Old School runescape spillerne? Skjønner ikke en dritt av det nye greiene, og vet ikke hva som er nytt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 JaGeX missliker meg.... fått bare dårlig clue scroll rewards og pk loots i det siste.... + er muta i en uke xD Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 JaGeX missliker meg.... fått bare dårlig clue scroll rewards og pk loots i det siste.... + er muta i en uke xD En venn av meg spilte på filen min og sa "ass and squirt" en gang. En liten tulling så det og reporta med en gang. Var muted i en uke! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ble muta i 24 timer av å si @@@@@@@@@ på en venn sitt 99 Slayer party. Lol. Endret 24. februar 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Pic or it didn't happend.. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Pic or it didn't happend.. -.-'' http://i47.tinypic.com/4q225d.png Lenke til kommentar
Construction Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 lol? det var ikke engang du som sa det, og du hadde bare den første tingen som ikke engang var deg?? Lenke til kommentar
Construction Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 noen som vil kjøpe? har gjort alle free questene bare gløm den nedlastingen, det er det første bilde som jeg trykte litt feil på. Hørt om Printscreen? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 lol? det var ikke engang du som sa det, og du hadde bare den første tingen som ikke engang var deg?? Hvis CCola siktet til min post, så var det jo jeg som sa det? Du kan vel se at jeg har postet en post rett over CCola sin post som sier at jeg ble muted pga spam på et 99 party? Og btw, ofc det er meg? Hvordan skulle jeg ellers få tak i det bildet? Jeg har bare sladdet brukernavnet mitt. Herregud så dum det går ann å bli... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 lol? det var ikke engang du som sa det, og du hadde bare den første tingen som ikke engang var deg?? Hvis CCola siktet til min post, så var det jo jeg som sa det? Du kan vel se at jeg har postet en post rett over CCola sin post som sier at jeg ble muted pga spam på et 99 party? Og btw, ofc det er meg? Hvordan skulle jeg ellers få tak i det bildet? Jeg har bare sladdet brukernavnet mitt. Herregud så dum det går ann å bli... Hehe, det der vil jeg ikke si er et "gyldig bevis" siden det faktisk står hele samtalen i den loggen du har det. Har selv blitt muted, og det er absolutt ikke øverste del som "gjelder" i en muting sak. Om så det var bare det, hvorfor har du kuttet bort resten? Nå burde du gi deg mens leken er god. Du blir rett og slett ikke bannet for å si @@@@@@@ i runescape. Alle sier det 90% av tiden. Hva forventer man? 90% av dem som spiller RuneScape nå er 17 år. No offence til dem som er eldre. Har selv spillet langt over 17år for å si det sånn. Men nei, gi deg man. Ordentlig screen. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 *sigh* http://i47.tinypic.com/20gzf4g.png Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Sorry for å si det, men det gir fremdeles ingen bevis. Hvorfor shadde navnet ditt, og ikke ta et ORDENTLIG screen? Jeg NEKTER å tro at jagex har gitt ban/mute for bruk av @@@@. Det er iallfall long way from my time. Jeg skulle sjekke min mute, men den var visst gått ut av dato: "Reason: Offence Expired This offence cannot be appealed, because it has expired and is no longer active on your account. There is no need to appeal the offence, because it is not affecting the status of your account." Jeg skal ikke nekte for min uskyld her som Zebraskin gjør (). Sprengtes rett og slett på en kar som tok plassen min hos bandits mens jeg var afk. Herregud så irriterende. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) OK, nå skal du få screenshotet ditt. Og når nektet jeg for min uskyld? http://i48.tinypic.com/2iifygn.png Der har du hele skjermen. Hapi naw? Endret 25. februar 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, faktisk Det der gjør jo ALLE i 99/dropparty Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Noen som skal trene noen spesielle skills i bonusuka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå