CCola Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, huff. Når man først begynner å spille RS blir man sittende der i MANGE timer. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Det var underholdene for 2 år siden. Er ikke det samme i dag. Savner duel arena og wilderness Endret 6. februar 2010 av Solberg2k Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Gode gamle Wildy, ja. Good Times. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes egentlig nye wildy er litt bedre, statuene og rare dropsa og slikt og selve systemet er bedre. Husker at jeg hele tiden ble drept på green dragons av irriterende folk med ancient magic for 2 år siden, nå slipper man og bli eid hvor hen i wildy man går bare at man møter noen stygge revs som ikke burde vært der ^^ Selve Rs har blitt forbededret men Duel Arena staken burde vært som i gamle dager (Fikk min første Santa der). Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg vurderér kanskje å spille det litt mer aktivt snart, men problemet er at det er vanskelig å kombinere aktiv MMORPG-spilling med en hektisk hverdag og helger der jeg prøver å få gjort unna en del andre ting. Nå for tida logger jeg inn innimellom, og særlig mest for å få med holiday events. Det jeg synes var litt skuffende var at jeg klarte å gå glipp av muligheten til å prøve RS classic. Jeg sjekka RS sida et par dager etter at registreringa var oppe. Bah! Det er visst seks måneder til neste gang de åpner for å prøve RS classic, får satse på å få prøvd det da. Det går imidlertid an å prøve en RS-classic versjon laget av fans som er ganske lik (men ulovlig etter hva jeg vet). Endret 9. februar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes egentlig nye wildy er litt bedre Og jeg som trodde jeg hadde hørt alt... Jaja, alle har hver sin smak. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Old Wildy var bedre på noen måter og nye wildy er bedre på andre måter^^ Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 haha enig med deg der, Zebraskin. Widly er helt forjævlig per dags dato Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 haha enig med deg der, Zebraskin.Widly er helt forjævlig per dags dato Jupp, stappet med PJ'ers, rushers, 76k trickers og alt annet snerk. I tilleg er det nye drop-system totalt patetisk. Før da man PK'et en annen, fikk man det man fortjente(motstanderens stuff), slik er det dessverre ikke idag. Lenke til kommentar
M8rox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Runescape er jeg ganske så lei av. spilte tidligere på en account jeg fikk til lvl 81. Nesten full dragon + 23 Millioner. + + mye gear. Men, til dem som enda spiller Runescape. annbefaler dere virkelig og betale de små pengene i månden for å spille som member. jeg spilte i 2 år uten member, så prøvde jeg ut member i 3 månder. FY FA#¤! . . det var herlig, quest i himmer å hav + gear til både det ene og det andre . . Try it out : ) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjøpte inn 2 santas i går nå quitter jeg. Har ikke tid + for mye kids eller folk som ikke kan å oppføre seg der fortiden. Kanskje jeg kommer tilbake en dag eller sønnen min/bruttern får kontoen, isåfall vil han sikkert være steinrik da pga de 2 santaene. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mye er santas nå? Spilte for 2 år siden og da var de 30-40m Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mye er santas nå? Spilte for 2 år siden og da var de 30-40m 38m ca de er veldig rare atm^^ Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Kordan ska æ klar å få te denj hær? har prøv i en og en halv time -.- Det er de to nest-nederst som skal flyttes på clue.bmp Endret 13. februar 2010 av -Sevve- Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du begynner med den øverste rekken, når den er fullført, tar du neste rekke helt ferdig, og deretter den tredje rekken.. Tar du en og en nedover slik går det bra. På de to nederste linjene er det annerledes, det er ikke mulig å ta en og en linje liksom.. Så begynn med de fire rutene nede til venstre. Den første du får på plass er den helt nederste til venstre, deretter den rett over, helt til venstre. Så tar du den nederste en rute fra venstre, og så den øverste.. Når har du bare de 6 rutene (5 brikker) igjen, samme taktikk som jeg sa nettopp.. Begynn nede til venstre, så rett over osv.. Slik løser du alltid clues, og det er lettest om du har et bilde av et ferdig bilde mens du holder på.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du begynner med den øverste rekken, når den er fullført, tar du neste rekke helt ferdig, og deretter den tredje rekken.. Tar du en og en nedover slik går det bra. På de to nederste linjene er det annerledes, det er ikke mulig å ta en og en linje liksom.. Så begynn med de fire rutene nede til venstre. Den første du får på plass er den helt nederste til venstre, deretter den rett over, helt til venstre. Så tar du den nederste en rute fra venstre, og så den øverste.. Når har du bare de 6 rutene (5 brikker) igjen, samme taktikk som jeg sa nettopp.. Begynn nede til venstre, så rett over osv.. Slik løser du alltid clues, og det er lettest om du har et bilde av et ferdig bilde mens du holder på.. takk hjalp meg og Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Skulle bare mangle! Jeg er jo en avtroppet rs veteran, med mye tips å gi.. Så hver gang det skjer noe i denne tråden, så tar jeg en titt (mine innlegg liksom) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Yay chinne 99 range fra 78, uten void det er bare lommerusk igjen etter det :S Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Steel knives hos bandits (Y) Lenke til kommentar
Mortzz Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er en stund siden jeg fikk denne..Steike så glad jeg var!! :D Draconic visage.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå