Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Han er faktisk det, det er helt sykt^^ Nei, han er fra Belgia. Endret 11. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 De få gangene jeg har sett Gert har han vært logga på i World 68, men som The Prophet sier; så er han fra Belgia. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De få gangene jeg har sett Gert har han vært logga på i World 68, men som The Prophet sier; så er han fra Belgia. Han pratet jo Norsk når jeg møtte han i banken i World 68, og alle som jeg kjenner sier han er norsk Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De få gangene jeg har sett Gert har han vært logga på i World 68, men som The Prophet sier; så er han fra Belgia. Han pratet jo Norsk når jeg møtte han i banken i World 68, og alle som jeg kjenner sier han er norsk Ifølge Twitteren hans så er han fra Belgia, tviler sterkt på at han er fra Norge. Og har du Screenshot fra da han snakket norsk? Eller noen annen form for bevis? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De få gangene jeg har sett Gert har han vært logga på i World 68, men som The Prophet sier; så er han fra Belgia. Han pratet jo Norsk når jeg møtte han i banken i World 68, og alle som jeg kjenner sier han er norsk Ifølge Twitteren hans så er han fra Belgia, tviler sterkt på at han er fra Norge. Og har du Screenshot fra da han snakket norsk? Eller noen annen form for bevis? Da tok jeg nok, feil screenshootet er ræva, og det står klart en norsk dude under han og prater, lol jeg eide meg selv ^^ Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De få gangene jeg har sett Gert har han vært logga på i World 68, men som The Prophet sier; så er han fra Belgia. Han pratet jo Norsk når jeg møtte han i banken i World 68, og alle som jeg kjenner sier han er norsk Ifølge Twitteren hans så er han fra Belgia, tviler sterkt på at han er fra Norge. Og har du Screenshot fra da han snakket norsk? Eller noen annen form for bevis? Da tok jeg nok, feil screenshootet er ræva, og det står klart en norsk dude under han og prater, lol jeg eide meg selv ^^ Hehe ^^ Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 98/99 farming! Vanvittig nær nå, blir 99 ila en ukes tid. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 98/99 farming! Vanvittig nær nå, blir 99 ila en ukes tid. Wooo! Hawtness, må kanskje skaffe member en måneds tid slik at jeg kan komme i party x) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 98/99 farming! Vanvittig nær nå, blir 99 ila en ukes tid. Wow! Si ifra hvis det blir party. ;D Hva heter du på RS forresten? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hjelp??? Hvordan skal jeg få 99 ranged på puren min, Sw eller Pc????? Kommer jo ikke inn i de 100+ clanen som er gode....... Hva ska jeg gjøre? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Noen som kan fortelle wtf dette er for noe? Og btw de filmene er gode Endret 18. november 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) O_o, sikkert en glitch i graphicsene der. Btw, henger også i Chat Norway. Endret 18. november 2009 av Zebraskin Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Henger også i Chat Norway ved navnet Hidden Sins Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Henger også i Chat Norway ved navnet Hidden Sins *poke* Sindrato: Blir ikke party for andre enn avlvl her og meg. Er så stress med mange, bestandig en eller annen som sutrer over at h*n ikke fikk være med, like greit når ingen andre enn oss to får være der da. Zebra: 0whitesheep0 her, henger masse i Chat Norway. Moro: Hahaha, ser meg selv på det screenshottet! I CC-en altså. EEEEEEEEK! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Mye kostet 99 farming? + hvor lang tid? Endret 18. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mye kostet 99 farming? + hvor lang tid? Har svidd av unødvendig mye. Siste lvlet i seg selv kostet 25M. Og jeg begynte i fjor en gang, tok en ganske stor pause, så har ikke noe godt svar på nøyaktig tidsforbruk, men 5-6 mnd i et okei tempo. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Runecrafting er mye raskere enn farming for deg x) Noen som vet hva sweetyxxx6 heter nå etter navneskifte greien? Har lyst til å looke up på hiscore.. lenge siden! Men orker ikke se gjennom friendlist Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Runecrafting er mye raskere enn farming for deg x) Noen som vet hva sweetyxxx6 heter nå etter navneskifte greien? Har lyst til å looke up på hiscore.. lenge siden! Men orker ikke se gjennom friendlist Hun kaller seg vel Sir Dallax nå. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oja, så det er du som er 0whitesheep0 ;D Du ble jo ranka som General ganske fort du. Joalim her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå