Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk.. tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk.. tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? Eller en 11 år gammel gutt med lvl 30 account og ble PK'et i wildy.. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hyggelige kommentarer =) Menne, hva er beste måten å tjene penger igjen? =) Klarte å miste alt igjen lol :/ Fletching lvl 55/56(?) Woodcutting 63 Fishing 61 Cooking 63 Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har sett at folk låner dyre ting av hverandre, men hvis man ikke kan gi dyre ting til hverandre hvordan er dette da mulig? Det første jeg tenkte var at man virkelig måtte stole på folk, men det må vel være en måte de gjør det på? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har sett at folk låner dyre ting av hverandre, men hvis man ikke kan gi dyre ting til hverandre hvordan er dette da mulig? Det første jeg tenkte var at man virkelig måtte stole på folk, men det må vel være en måte de gjør det på? Use item på den du vil låne til, hvis det er en ting som det går an å låne. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hmm hva er alderen på dere some spiller Runescape? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) 20 Bare et lite spørsmål til. Hvordan lager jeg hansker? :S Endret 18. august 2008 av Mithos Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hyggelige kommentarer =) Menne, hva er beste måten å tjene penger igjen? =) Klarte å miste alt igjen lol :/ Fletching lvl 55/56(?) Woodcutting 63 Fishing 61 Cooking 63 Mining. Mine Pure essence (i member). Det går uhyre fort, og de går for 150 each. Jeg som er cb 127 kan tjene lette penger på den måten. Jeg har sett at folk låner dyre ting av hverandre, men hvis man ikke kan gi dyre ting til hverandre hvordan er dette da mulig? Det første jeg tenkte var at man virkelig måtte stole på folk, men det må vel være en måte de gjør det på? Når du låner bort items kan du få dem tilbake uansett når du vil, de kan ikke miste dem, og de kan ikke ødelegge dem. Så egentlig er det ikke noe som helst tap for deg i det hele tatt, utenom at du ikke får bruke itemen akkurat da. Hmm hva er alderen på dere some spiller Runescape? 19. 20 Bare et lite spørsmål til. Hvordan lager jeg hansker? :S Det kommer helt an på hvilke hansker. De beste i spillet, barrow gloves, må du gjøre en rekke quester for å få (Recipe For Disaster). Ellers er det cooking gauntles (quest: Family Crest), og vanlige som du får i drop eller kjøper for 1 GP i uansett klesbutikk. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har dere veteraner en norsk ventrilo server å henge på? Edit: Har liksom lyst å spille sammens med noen Endret 18. august 2008 av Mithos Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Har dere veteraner en norsk ventrilo server å henge på? Edit: Har liksom lyst å spille sammens med noen Vel, jeg kjenner nesten ingen her på forumet som spiller RuneScape. Bruker å prate med noen av dem ingame, men ikke noe mer enn det. Jeg og 3 andre kompiser som kjenner hverandre irl har en eget Ventrilo-server vi henger på. Det er dog bare 8 plasser, og den er stadig full av andre kjente ^^ Men for all del, noen som har lyst til å sette opp en server, endrer jeg gladelig førsteinnlegget med IP o.l. =) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det kommer helt an på hvilke hansker. De beste i spillet, barrow gloves, må du gjøre en rekke quester for å få (Recipe For Disaster). Ellers er det cooking gauntles (quest: Family Crest), og vanlige som du får i drop eller kjøper for 1 GP i uansett klesbutikk. Klank's gauntlets er også bra, og de får man på Underground Pass. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg er delvis admin på denne vt servern IP: 84.49.16.99 Port: 6075 Password: lolz Pw rom: rsftw Vi snakkes! Edit: Det er plass til 50! Endret 19. august 2008 av Mithos Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 *snip* Herlig, da har jeg redigert førsteposten Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg kom inn der i stad :S Det var mange ukjente der, og ingen kjente, så jeg stakk lol Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som har forslag til monster å trene combat på? Tenker på mobs som er greie å drepe og gir relativt bra drops. Mine stats: Combat level 56 Att:57 Str:40 Def:40 Hit:51 Mag:55 Er blue dragon vanskelig å drepe med magi? Er det mulig å gjemme seg så den ikke treffer deg? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De i Taverly dungeon kan ikke nå deg, dog må du ha gjort en quest jeg ikke husker, og jeg anbefaler høyere lvl i alt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk.. tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? runescape er dritt etter den stygge trader updaten. Det var latterlig lett å kombinere runescape og habbo og svindle folk.. tenker meg du er en 12 år gammel gutt med lvl 50 account og pket i f2p worlds? Eller en 11 år gammel gutt med lvl 30 account og ble PK'et i wildy.. Ehhmm. vet ikke om ejg kan kalle meg en dyktig spilelr i runescape, men jeg har combat-lvl 72,pking har aldri vert min greie, jeg har gjort alle questene, høyt i alle f2p lvl'ene og har vel spillt i 3 år ellns. Den stygge nye updaten fikk meg til å slutte. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Den stygge nye updaten fikk meg til å slutte. Fordi du ikke får bryte reglene ved å kjøpe gold? Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tenker på de i dungeon west for falador. Innenfor Lesser Deamon. Har vært der en del og drept baby dragons men lurte på hvor harde blue dragonene var. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tenker på de i dungeon west for falador. Innenfor Lesser Deamon. Har vært der en del og drept baby dragons men lurte på hvor harde blue dragonene var. Takk for svaret. Det er Taverly Dungeon. Du trenger dusty key for å komme inn til blue dragons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå