Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Takk Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 In other, less interesting news, så runda jeg nettopp 60 i attack, strength og defence. Oppdaterte med d-long, legs og med helm. Resten må jeg ha endel quests på.. Trener range atm, gikk fra 40 til 46 tidligere.. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 In other, less interesting news, så runda jeg nettopp 60 i attack, strength og defence. Oppdaterte med d-long, legs og med helm. Resten må jeg ha endel quests på.. Trener range atm, gikk fra 40 til 46 tidligere.. gratulerer!! Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 @avlvl Hvordan ser du om du bør investere i noe? Tror du disse kommer til å stige etter at de har nådd bunnen? Eller er skal du ikke kjøpe når det ser slik ut? Eller kjøper du med en gang du ser at den begynner å stige så vidt? Har ikke så mye greie på pvp og slikt, så tør ikke spå noe om arrows.. Men som det sies her, er de allerede vanskelige å kjøpe på max, det vil si at prisoppgangen allerede har startet. Skulle jeg investert, ville jeg gjort det før det snur, når de kan skaffes lett for minimum. Dog ikke FOR tidlig, da taper man jo på at de synker dag etter dag. Så får man vurdere ut fra grafen når man tror det snur. Er ganske treffsikker, men er på ingen måte lett :-) Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 OMFG, GRATULERER!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bra jobbet!!!! hvor mye kostet det da? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer med 99 Construction!!! Noen som har lvlet mining til lvl 99? Tar det meget lang tid eller? Er selv på lvl 81 nå og lurer på om det er noe økonomisk lurt og om hvor er det bra og mine? Er member nå men minder fortsatt coal i lvl 60 guilden. Dessuten, burde jeg kjøpe dragon pickaxe? Er fryktelig dyr. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer tlm! Mye kostet det? Masterfifty: 99 mining er veldig vanskelig, tar ekstremt lang tid (flere måneder om du skal tjene penger på det.) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) GRATULERER MED 99 CONSTRUCTION!!!!!!!!!!!! Btw Party imorgen hvis jeg blir unmuted En dust reporta meg for ingen ting Endret 9. desember 2009 av berniy Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Om det var for ingen ting hadde du ikke blitt mutet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 50 range Ordna meg magic bow+blue d'hide nuh. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det kom en dud og sa " Jeg reporter deg azza" også sa jeg "sht". Og tydeligvis var det nok til mute Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 tlm: Gratulerer så mye med 99 cons! Fremdeles ikke rukket 88 smith jeg, men få hekta på smithing du, sånn at vi sees i SC! Jaaaa! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det kom en dud og sa " Jeg reporter deg azza" også sa jeg "sht". Og tydeligvis var det nok til mute Appeal med en gang. Man blir ikke muta for det der. Lenke til kommentar
Construction Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 90-99 construction kostet meg 80 M takker Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 WOOOOT 99 fletcht idag =) Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) 90-99 construction kostet meg 80 M takker Oi... hvor har du tjen de pengene'a? WOOOOT 99 fletcht idag =) Nice!!!! Jeg tror jeg er 99 wc i morgen, 20:00 ved home-tele plassen i lummy w68.. for dere som vil komme Endret 11. desember 2009 av -Sevve- Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Takker, appealen min ble godtatt fordi de ikke hadde noe gyldig bevis for at jeg skulle være muta Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 tlm, kan jeg vææææærså snill og få ha 99wc partiet mitt i ditt hus? det kommer til å komme ett par folk... vææærsåsnill Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 BYTTER TID/DATO.... PARTYET ER OM EN HALV TIME FOR DE SOM REKKER OG LESE DETTE... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå