abene Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Windows Search 4.0 er moden for lansering. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Konge! Skal definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Har aldri prøvd denne før og jeg liker den har 5 HDD med alt mellom himmel og jord og jeg vet hvor alt ligger så jeg finner alltid fram men men mye klikking. Skal jeg se family guy "søk family guy" skal jeg se never back down "søk never back down" så er den der med en gang for å ikke snakke hvor mye lettere det er jo finne sangen i downloads mappa "klikk lokal HDD D klikk downloads skal vi se den heter down with the sickness "DDDDD" ikke departed, ikke dellios, ikke danish school gril fucked in the shower der ja Elsker den <3 Endret 22. juli 2008 av Erlend0_o Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Endelig en skikkelig indeksfunksjon for XP! I tillegg intergreres den så fint med Windows at man ikke merker den er der Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er vel ikkje nokon grunn til å sjekke ut dette dersom man allerede bruker Vista. Eller? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er vel ikkje nokon grunn til å sjekke ut dette dersom man allerede bruker Vista. Eller? Dette er jo en oppdatert verisjon så vit jeg forstår det så er vel en grunn til å teste Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har da lastet dette ned vitterlig for LENGE siden, og allerede testet det ut da. Det var noe skit kort sagt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har da lastet dette ned vitterlig for LENGE siden, og allerede testet det ut da. Det var noe skit kort sagt. Langt sagt da? Hva var negativt? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kjempeflott av Microsoft. Har irritert meg over å sitte på den samme gamle søkemotoren fra 2001. Ble egentlig litt overasket over at den var til XP, og ikke bare Vista. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tidligere versjoner har ikke vært så grei å ha med å gjøre når det kommer til å søke på filer på eksterne maskiner. Prøvde tilleggsfunksjonen uten særlig hell. Kanskje denne versjonen er bedre. Bruker uansett copernic for å søke gjennom dokumentene mine, det tar litt tid med indeksering, men synes den er mer fleksibel dersom jeg ønsker å kun søke etter en bestemt type dokumenter (les: pdf). Uansett verd en titt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har da lastet dette ned vitterlig for LENGE siden, og allerede testet det ut da. Det var noe skit kort sagt. Hvorfor det? Slike ukonstruktive innlegg kan du spare deg for i en slik tråd Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor kan de ikke bare adde Vista søk til XP! Ingen fan av denne indekseringen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor kan de ikke bare adde Vista søk til XP! Ingen fan av denne indekseringen. Err.. "Vista søk" indekserer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke om man skrur det av, og enda er den kjappere enn vanilla XP søk. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke om man skrur det av, og enda er den kjappere enn vanilla XP søk. Kjappere enn vanilla xp søk? Særlig. Jeg har sikkert noe over en million filer iallefall på en pc her. Det tar meg 1 sekund å søke etter noe som helst. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva er det slags dr. Frankensoft har laga nå? Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Indekserte søk suger, hele maskinen går tregt mens den holder på. Noe annent jeg ikke forstår er hvorfor jeg har så mye ledig minne hele tiden. Bruker linux på jobben og der brukes overflødig minne til å cache lesing fra disk. Hvorfor finnes det ikke en slik løsning for Vista? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ikke om man skrur det av, og enda er den kjappere enn vanilla XP søk. Kjappere enn vanilla xp søk? Særlig. Jeg har sikkert noe over en million filer iallefall på en pc her. Det tar meg 1 sekund å søke etter noe som helst. Jeg snakket om IKKE indekserte søk. IKKE indeksert Vista søk > IKKE indeksert XP søk. Endret 22. juli 2008 av Habitats Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke om man skrur det av, og enda er den kjappere enn vanilla XP søk. Kjappere enn vanilla xp søk? Særlig. Jeg har sikkert noe over en million filer iallefall på en pc her. Det tar meg 1 sekund å søke etter noe som helst. Jeg snakket om IKKE indekserte søk. IKKE indeksert Vista søk > IKKE indeksert XP søk. Likevel, XP søk eier vista søk på det planet også. Gjorde ett søk på en fil som ligger sist på ene disken, nettopp.Tok 2 sekunder, oi stakkars meg. Jeg kjører xp x64bit, oppdaterte kernel drivere med mye mer, så det skal sies. Er ikke 32bit. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Windows Desktop Search som ble rullet ut i Windows Update for en stund siden var ihvertfall helt forferdelig og skapte utrolig mye problemer, spesielt i større firmaer. Problemet er jo at den indekserer alt, også mappede stasjoner, noe som førte til at filserverne ble kvalt. Så det å få mer utvidet group policy-støtte (støtte i heletatt) er utrolig bra! Bare det er med valg om hva man faktisk ønsker å indeksere, også via group policy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå