Filuri Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei, har en HP Pavillion zt3000 som er 4 år, og fungerer utmerket, bortsett fra at den det siste månedene har blitt vanskelig å starte opp. Når man slår på "on" knappen på maskinen, reagerer den gjerne ikke i det heletatt, - man må trykke flere ganger, og holde knappen inne lenge, opp til 20 sekunder før strømmen endelig kommer på, og maskinen starter. Den er slik uansett om den får strøm fra batteri, eller fra strømforsyning. For meg virker det som det er noe slags strøm-problem, at den ikke får "nok strøm" til å starte opp. Men som sagt, alt annet fungerer flott, og når den først starter, så fungerer den helt normalt. Hva kan dette være, og hvordan fikser jeg dette problemet? Endret 22. juli 2008 av Filuri Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei, har en HP Pavillion zt3000 som er 4 år, og fungerer utmerket, bortsett fra at den det siste månedene har blitt vanskelig å starte opp. Når man slår på "on" knappen på maskinen, reagerer den gjerne ikke i det heletatt, - man må trykke flere ganger, og holde knappen inne lenge, opp til 20 sekunder før strømmen endelig kommer på, og maskinen starter. Den er slik uansett om den får strøm fra batteri, eller fra strømforsyning. For meg virker det som det er noe slags strøm-problem, at den ikke får "nok strøm" til å starte opp. Men som sagt, alt annet fungerer flott, og når den først starter, så fungerer den helt normalt. Hva kan dette være, og hvordan fikser jeg dette problemet? Mulig batteriet er dårlig, men har mine tvil på det. Prøv å ta ut batteriet engang, og start opp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå