Kalow Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg har ett problem med den største Zalman CNPS9700 cpu viften. problemet mitt er plass rundt cpu'en når det er kjøleblokker osv. rundt socketen. på grunn av disse "spennene" som du setter vifta fast med stikker veldig langt ut. noen her som kan anbefale ett godt HK hvor du har pci-ex16(2.0) med ddr2 eller ddr3 og med socket 775 som dere vet denne viften får plass på? pris er foreløpig inget hinder. mvh Kalow Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Asus P5Q Deluxe eller Abit IX38. Supre kort. Lenke til kommentar
Kalow Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 sånn som f.eks. det Asus P5Q Deluxe, så tror jeg ikke Zalman cpu vifta mi får plass på det. trenger ett hovedkort hvor det får plass, har opplevd problemer med det før, men lurte på om det er noen kort noen har bra erfaring med som har denne vifte. mvh Kalow Lenke til kommentar
slippern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hadde akkurat samme problemet med mitt ASUS P5K64 WS, løste det veldig enkelt med å kutte av en liten del av den feste "stangen" som går tvers imellom kjøleblokken å viften. Fungerte meget bra. Står endel kondensatorer iveien på ca alle hovedkort i dag desverre =( Lenke til kommentar
Kalow Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hadde akkurat samme problemet med mitt ASUS P5K64 WS, løste det veldig enkelt med å kutte av en liten del av den feste "stangen" som går tvers imellom kjøleblokken å viften. Fungerte meget bra. Står endel kondensatorer iveien på ca alle hovedkort i dag desverre =( har gjort akkuratt det samme med mitt nåverende HK. har ikke opplevd problemer med noen kondensatorer men kan jo helt klart også fort bli ett problem. men hadde vært greit med ett HK som du slapp og klippe istykker kjøleblokka på chipsette:P mvh Kalow Endret 23. juli 2008 av Kalow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå