Gå til innhold

Kjøpe ny DVD-rom


Anbefalte innlegg

Først og fremst; takk for at du tar deg tid å lese dette å hjelpe meg :)

 

Jeg må kjøpe ny dvd-rom til min Xbox360, den gamle er det noe galt med (vil ikke lese platene og vil bare komme ut med mindre noe/noen holder igjen).

 

Hvor kan jeg få kjøpt ny DVD-rom? Har vært på Modnet men der hadde de ingenting på lager.

 

Har en Toshiba, står i tillegg noe om Model TS-H943... Vet ikke om dette har noe å si, men jeg vil bare ha en DVD-rom jeg enkelt kan sette inn.

 

Sist men ikke minst; hvor finner jeg denne nøkkelen/keyen jg må ta ut fra den gamle DVD-rommen og sette inn i den nye for at den skal fungere?

 

 

Om noen har noen eventuell guide for dette, kan dette postes også :p (helst video^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

nå vet jeg ikke hvor ny xbox du har, men et alternativ vil jo kunne være å kjøpe en arcade maskin og bare flytte over hdd? da får du eventuelt også hdmi vis du har brukt for dette!

Lenke til kommentar
nå vet jeg ikke hvor ny xbox du har, men et alternativ vil jo kunne være å kjøpe en arcade maskin og bare flytte over hdd? da får du eventuelt også hdmi vis du har brukt for dette!

nei gidder ikke kjøpe ny maskin :p

har allerede åpnet Xboxen, trenger bare ny dvd-rom :)

 

vet du hvor nøkkelen sitter? den jeg må flytte over fra den gamle :)

 

og hvilken leser bør jeg velge av Hitachi og Toshiba? er det egentli noen forskjell mellom dem?

Endret av Rascorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...