Gå til innhold

BK: Ett par brudebilder =)


Anbefalte innlegg

Ett par brudebilder fra noen helger siden nå.

 

Starter med ett jeg selv liker veldig godt. Har så langt ikke fått noen positiv kommentar på det fra noen. Så det er muligens bare meg som liker.. :p

 

_DSC9774-Edit.jpg

 

_DSC9841-Edit.jpg

 

_DSC9861-Edit-Edit.jpg

 

3 stk var vel maks på BK nå, så da stopper jeg der. kan legge til at det jeg gjør er å ta bilder til collager i bok / vegg. Så blir litt tettere på, og litt annerledes enn de bildene som vanligvis blir presentert alene i brudealbum etc.

 

Kjapp edit; tatt på en d200 som er litt skadet, så virker som alle bildene det kamera tar får ett fint lite uskarpt lag på toppen, derfor er ikke kvalitet topp. probably den nå ganske slitne og gamle 28-75 2,8 tammyen sin feil.. :p

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at paret får se akkurat det uskarpe der, though. Mulig de får sett det på webvisningen, men ser ikke for meg at sjefen min kommer til å slenge det inn i albummen :D

 

Fint at noen liker det.

 

Er nok relativt utbrent, tenkte jeg måtte ha en rå kontrastrik følelse over det for at det skulle funke. + D200en er litt hardere enn mark ii'en jeg har blitt så vandt til, så var litt rart å begynne med nikon, så føler kanskje spakedraingen min ikke ble helt 100% :p

Lenke til kommentar

Synes du poseringen er rar? Synes den er litt stilig, litt fashionesque(tviler på at dette er ett ord, but you know what I mean). Var jo en ganske tøff brud, så synes det funker ganske bra. Er nok sannsynligvis bare en noe rar posering, eller egentlig ikke så veldig rar.

Står med ryggen nesten til meg, og vrir overkroppen over, og har hånden hengende. Bruker den masse på jenter i forskjellige variasjoner :p

Lenke til kommentar

Bilde nr.1 og 2 er gode bilder i utgangspunktet, men du har ødelagt pretty much everything med eksponeringen, dvs utbrente partier.

Kanskje ikke nr 2 tho, som jeg muligens har sett litt feil på(Bare du gjør noe med bakgrunnen, og toner en ting der, og en ting her litt ned. Nr 3 er bra, men subjektivt sett ville jeg gjort en god del ting videre med det mtp. kontraster, fargevalg, eksponering, skygger etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...