Akvarius Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Javel, siden eg ikkje har kjørt til Gardermoen sjøl før tenkte eg det kunne være lurt å bruke GPS med Tomtom'en. Men, min erfaring er at TomTom er "vanskelig" å bruke. Den velger sykt irriterende kjører ruter. Strekning Sandnes-Gardermoen. -Nei, eg vil følge E39 sørover ikkje over fjellet. Lat til fav. Lillesand. -Nei, det er ikkje intr. å kjøre om Evje også ned til Lillesand. La til fav Flekkefjord. -Har sett Operaen på bilder i avis, det for være nok. Vil bruke Ring3 takk. La til fav der Ring3 begynner. Har nå 5 waypoints som eg må tvinge ruta igjennom. Skal det være så sykt vanskelig??? Er det kun "pda versjonen" som virker slik?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Javel,siden eg ikkje har kjørt til Gardermoen sjøl før tenkte eg det kunne være lurt å bruke GPS med Tomtom'en. Men, min erfaring er at TomTom er "vanskelig" å bruke. Den velger sykt irriterende kjører ruter. Strekning Sandnes-Gardermoen. -Nei, eg vil følge E39 sørover ikkje over fjellet. Lat til fav. Lillesand. -Nei, det er ikkje intr. å kjøre om Evje også ned til Lillesand. La til fav Flekkefjord. -Har sett Operaen på bilder i avis, det for være nok. Vil bruke Ring3 takk. La til fav der Ring3 begynner. Har nå 5 waypoints som eg må tvinge ruta igjennom. Skal det være så sykt vanskelig??? Er det kun "pda versjonen" som virker slik?? Hvis du har valgt "kortest rute" kan det hende den velger masse små veier, og velger du "raskest rute" kan det hande den velger en omvei. Du kan jo velge "avansert planlegging" eller se igjennom ruta på kartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå