Hrodebert Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei! Kjøpt meg ny maskin, men til min store fortvilelse støtter ikke den BIOS'en kortet leveres med, med prossesoren min. Det vil si, den støtter den, men ikke før version 1.4 av BIOS, og maskinen blir levert med versjon 1.0. Hva gjør jeg nå? Vil maskinen virke i det hele tatt og hvordan får jeg installert versjon 1.4, uten interface (Windows)? Hjelp... HK: MSI K9A2 Platinum, AMD 790FX, DDR2 CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ På forhånd takk... E: Emne tittel E2: Finner ikke noe om hvordan kjerne prossesoren har heller, må vite om det er en Brisbane eller en Windsor, fant ikke noget om dette på sidene til komplett, kundeservice kunne heller ikke hjelpe meg. Endret 22. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke så mye kunnskap men så en ting i hvertfall Kan det være at hoved kortet er AMD2+ og prosessoren er AMD ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hovedkortet er et socket AM2+ hovedkort, og prossesoren er en AM2, men det er ikke problemet. Alle AM2+ hovedkort kan kjøre AM2 prossesorer. Men hvordan oppdaterer man BIOS uten Windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå