ostehøvel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei! Har hatt min PS3 i ett halvt år nå og det ser ut til at Blu-ray drevet mitt begynner å streike Det begynte vel når jeg kjøpte meg GTA4, spillet hang flere ganger og gjør fortsatt det, det har også skjedd med MGS4 som jeg kjøpte i ettertid. Også 2 Blu-ray filmer som jeg har prøvd har hengt seg opp i ett sekund eller to enkelte ganger. Men dette skjer ikke ved bruk av musikk eller dvd plater. Er det andre som har dette problemet? Hva gjorde dere isåfall? Vurderer å formatere og installere alt på nytt. Har ikke lyst til å sende den vekk i flere uker på reperasjon Endret 22. juli 2008 av Lick Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 du kan jo kjøpe linserens og se om d hjelper Lenke til kommentar
MST Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Når ps3'en min sitt blu-ray drev begynte å streike ble skjermen plutselig svart under spill og jeg måtte skru av ps3'n via knappen bak.. Etterhvert slutta den og lese blu-rays. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Og du ble nødt til å levere den inn da? Det kan virke som om disse blu-ray drevene er av dårlig kvalitet da det er ganske mange som har problemer med dette.. håper den blir erstattet med en som holder lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå