Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Høres veldig merkeligt ut !!!

Jeg har også vært kunde der i 3 - 4 år nå, og er kjempefornøyd. Har ikke opplevd noe av det negative du sier. Folkene hos shed49 er kjappe til å svare og imøtekommende med hjelp. Har vært hos andre hoster før som ikke svarer i det hele tatt. Har flyttet alle mine domener til shed49 (Utenom ett som web10 ikke klarer å frigi :( ) Det siste blir flyttet snart da shed49 hjelper meg med å få dette til :)

I tillegg tilbyr jo shed49 masse gode scripts som jeg finner meget nyttige. Er ikke så veldig flink med webprogrammering, kan bare basic html og litt php men får til noen bra sider pga av dette. Benytter meg også av webmailen, og den er veldig bra.

Diskplassen en får er veldig bra i forhold til prisen en betaler.

Oppetiden er det ikke noen å klage på. De hadde noen dagers brudd for et par måneder siden, men da fikk vi beskjed i form av mail om at de opplevde nedetid og at de jobbet med det. Fikk i etterkant mail om at det var den ene serveren som hadde trynet og at den nå var byttet. Veldig fornøyd med det.

Dette ble gjerne litt mye av det gode, men jeg har ikke noe å utsette på shed49 og anbefaler alle til å være kunde av de !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...