Gå til innhold

LG KF600 eller LG KF700?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Først og fremst, må telefonen være bedre enn min SamsungD900.. har ikke så mye peiling. så trenger hjelp!

 

Jeg har veldig lyst på LG KF600 eller LG KF700pga utseendet på de.

LG KU990 er og pen, men usikker pga at den mangler vanlig tastatur, jeg skriver mye meldinger! så jeg har bestemt meg for å velge mellom LG KF 600 eller 700, men hvem er best? Lg KF600 er anbefalt av amobil da, men ikke KF700

 

evt, burde jeg velge noe annet? og her er det jeg ønsker av en ny telefon:

 

Funksjoner:

Kalender: Ja, enkel.

GPRS: Nei.

EDGE: Nei.

Email klient:Nei.

 

Form: LG KF600/ 700 utseende

alternativ: klapp

-Vekt: ikke viktig

Støt/sprut/støv-sikker: Nei

 

Skjerm:

fargeskjerm.

Størrelse på skjerm. Strl, skal være som på LGKF600 eller LGKF700 Touchscreen: ja. må ikke være over hele (LG KF600 som eksempel. sånn liknende)

 

Pris:

Jeg har mellom 1500 og 3000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: nei

 

 

Diverse:-Merke: som sagt liker godt LG.

-Kamera: Ja

-Videokamera:¨ja (men bruker det ikke noe særlig)

Symbian: nei

-Infrarød port:nei

-Blåtann:Ja

-Internminne: betyr ikke så masse, enten det samme som Samsung D900 (60 Mb) eller mer.

-Minnekort?:Ja .

-MP3:Ja.

-Radio: samme, ikke viktig.

-UMTS: ehh?.

-Triband: ehh?.

-wLAN: nei...

- Mulighet for GPS: nei

Instant Messenger:nei

-Batterilevetid: viktig. helst 3 dager levetid!!den jeg har nå dør tter 1 og en halv dag visst jeg tar 3 korte samtaler som varer fra 3 - 9 min.

 

Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms, samtaler, bilder, kalender(men den er ikke så viktig)litt mp3.. generelt bruk. for å ha kontakt. men hadde vært gøy med bedre kamera og ny design. ikke minst spennende med berøringsskjerm.

 

lyden i tlf bør også være grei (under samtaler) og grei Mp3 lyd! og kamera bør være bedre enn min samsung d900, kan godt være 3 megapixel som d900, men på d900 er det dårlig tross pixlene!

Endret av Linag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv prøvd KU990, og den er helt knall å skrive meldinger med..

 

tastaturet er jo som et vanlig mobiltastatur, og telefonen vibrerer svakt når du trykker på tastene..

 

personlig ville jeg valgt den da dette er en utrolig bra telefon som ikke koster all verden. :-)

Lenke til kommentar

tusen takk for svar! kanskje jeg burde satse på den da, den koster jo mer. men det vil vel gi meg en mobil som jeg kan ha lengre. men en ting med den telefonen, hva med batterilevetiden? skjermen er jo ganske stor, vil ikke batteriet gå tomt ganske fort?

Lenke til kommentar
tusen takk for svar! kanskje jeg burde satse på den da, den koster jo mer. men det vil vel gi meg en mobil som jeg kan ha lengre. men en ting med den telefonen, hva med batterilevetiden? skjermen er jo ganske stor, vil ikke batteriet gå tomt ganske fort?

 

 

Ved normal bruk vil det ta ca 3 dager før den må lades. Må også si at jeg satte lystyrken på 80%. Du merker ikke så mye forskell mellom 80 og 100% uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...