abene Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 En ny teknologi skal gjøre det enklere å vise bilder på en TV. Les mer Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tråløs overføring som skal skje automatisk når kamera og tv berører hverandre Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tråløs overføring som skal skje automatisk når kamera og tv berører hverandre Det trenger ikke være tråder for å overføre signaler ved kontakt. Selv om det høres veldig bundet ut i forhold til andre trådløse systemer så ser jeg minst et meget godt poeng: Mindre ledningskaos og bedre avlyttingssikkerhet. Forhåpentligvis kan man lade f.eks kameraet med samme systemet. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Utrolig hva man utvikler gitt... Jeg har bare benyttet meg av å vise bilder på TV en gang, det må ha vært for sånn ca 5 år siden. Selv da var det enkelt nok syns jeg. 1) En ledning mellom TV og Kamera 2) Slå på kamera Menmen det er tydligvis ikke godt nok (Fin overføringshastighet da, håper man kan bruke det til noe mer fornuftig.. som overføring mellom kamera og PC f.eks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg