Gå til innhold

RROD og ødelagt strømforsyning, sende inn på rep?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Jepp, da var det min tur. 3 ikke fult så flotte røde lys møtte meg under en ganske heftig online kamp for noen dager siden. I tillegg til RROD problemet bråker maskinen som et uvær og har laget noen flotte riper i Forza 2 platen for noen måneder siden. Regner med at det er på tide å sende inn hele boksen? Kjøpte den på release dagen på Siba forresten.

Strømforsyningen til maskinen er også ødelagt, ledningen har begynt å knekke inn til poweret/transformatoren. Noen som vet hva jeg burde gjøre med dette? Kan jeg sende inn både Xboxen og poweret samtidig i en pakke? Eller burde jeg levere alt sammen på Siba der jeg kjøpte maskinen? Er i Sverige akkurat nå, skal være her til 18 august. Er vel ikke mulig å få sendt den inn i Sverige selvom den er kjøpt i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ringer microsoft og forteller akkurat dette. Så kommer det en kar fra DHL eller UPS (de har vel skifta kanskje) og henter boxen (ikke hdd). Strømforsyning sendes ikke inn, men du får ny av DHL/UPS. Men dette får du jo vite alt om av Microsoft. Nummeret husker jeg ikke, men det kan du sikkert google opp selv.

Lenke til kommentar

Jeg kunne fortsatt bruke min selv om jeg fikk RROD julen 06. Jeg brukte den til over nyttår så slapp jeg å sitte uten i jula. Du kan vel bruke din også tenker jeg, til du er hjemme igjen!

Det kan likevel være lurt å ringe MS nå for å sette hjulene i gang. De sender deg en eske hvor du skal legge xboxen, denne skal du da gi til DHL når de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...