edge Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Viktig at det ikke er orginalt, men noe som skiller seg ut. Jeg lo Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er slike setninger jeg må lese to ganger for å sørge for at jeg ikke nettop leste feil. Haha. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Haha najs. Skulle gjerne hatt samanhenget og. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva... hva var poenget? :S Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hva... hva var poenget? :S Noe som er oirginalt er som regel noe ingen andre har tenkt på før, eller som ikke er brukt av andre før.(II origina'l a1 (fra lat., av origo 'opprinnelse') 1 opprinnelig, ekte en o- stradivariusfiolin 2 særpreget, underlig hun har en o- smak) Så at det ikke skal skille seg ut er mao vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Endelig et ordentlig gullkorn. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Morsomt gullkorn, men jeg forstår fyren. Trodde selv for noen år siden at orginalt var noe som va vanlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det trodde jeg og helt til jeg leste denne tråden Jaja, man lærer noe nytt hver dag^^, Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Morsomt gullkorn, men jeg forstår fyren. Trodde selv for noen år siden at orginalt var noe som va vanlig. Samme her, men morosamt uansett Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Garndiosa orginal er jo den mest vanlige. Men jeg trodde også det som knewtfan gjorde, i en stund. ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Garndiosa orginal er jo den mest vanlige. "Orginal" har med opprinnelse å gjere. Den opprinnelege grandiosaen, på ein måte. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Garndiosa orginal er jo den mest vanlige. "Orginal" har med opprinnelse å gjere. Den opprinnelege grandiosaen, på ein måte. Ironi er vansklige greier eller hva? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå