Pixl. Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Racing <3 evt en dritfet motard Endret 6. august 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Blir innkjøp av Husqvarna 510sm eller KTM 525 Exc om et års tid! Det er drømme sykler begge 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Bilder, folkens! Modellnavn blir ubetydelige Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjører nå en 2007 Cagiva Mito. Drømmesykkelen er antagligvis en 748R eller nyere ZX6R Ninja, en R6 eller CBR 600RR er antagligvis to sterke kandidater til neste sykkel. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Tøff sykkel! CBR600RR er moro å kjøre også! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Sparker denne litt til liv, om enn noe sent.. Jeg har nå kjøpt meg min første sykkel, og ettersom kona er gravid, falt valget på en billig sykkel: Honda Shadow 700 1985-modell (US-import). Kjøpte meg denne i midten av august, og er så langt fornøyd. Det er en 700cc med 63 hester, og den er veldig behagelig å kjøre. Den har en del kosmetiske "utfordringer" jeg skal ta meg av i løpet av vinteren, så en worklog følger Litt info og bilde av modellen: Her Foreløpig har jeg byttet dekk på den og montert varmeholker. I morgen drar jeg på tre ukers bryllupsreise, men skal begynne på sykkelen etter det! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke sykkel nå men drømmer hard om en RS 250 . en stilig sykkel som lett kan kjøre fra de fleste 600ccm iconene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå