Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags MC kjører du, og hvilken blir din neste (evt drømmesykkel)?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Så ingen tråder om dette, og jeg savner litt MC-tråder her, så jeg drar i gang med denne.

 

For at det ikke skal bli en moderator-mat-tråd, aka telletråd, er det et par grunnregler:

* Post bilde av nåværende sykkel (i det minste modell) og av ønsket sykkel (den du kjøper deg, eller den du drømer om)

* Skriv gjerne litt om hvorfor!

 

Here we go!

 

Nå:

Jeg kjører en ekte Honda SFX 50 Sport. Den kan skilte med 50cc motor og 5,5 hk. Den har vært mitt trofaste sommerfremkomstmiddel i 6 år, og har nettopp runnet 9000km. Jeg kjøpte den fordi jeg trengte noe å putre frem og tilbake til jobb med :) - Den forsvinner når som helst nå, ettersom jeg nylig feiret 2uker med MC-lappen :D

 

Hva jeg vil ha:

 

Honda Shadow VT750 Aero (ikke spirit)

Den skilter med 750cc motor og 53hk. Den ser kul ut, og er behagelig å kjøre. Dessuten er jeg ikke bygd for R-sykkel, og er glad i krom og stål ;)

 

Edit: Leif drakk kaffe da han kom på besøk!

post-12240-1216727829_thumb.jpg

post-12240-1216727999_thumb.jpg

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akuratt NÅ kjører jeg en Aeon Revo 50 ATV registrert moped. Ganskje kjedelig å kjøre, men er grei både sommer og vinterstid. Fant ikke riktig farge, men ellers er denne helt lik: Min er blå, hvit og svart.

aeon-revo-ii-100-3.jpg

 

Er underveis på tung/mellomtung MC-lapen, og hadde vel sannsynligvis hatt den om det ikke hadde vørt for to mpneders ventetid for oppkjøringstime hos biltilsynet. :(

 

De to første årene med mellomtung MC har jeg kjøpt meg en Honda NSR125 som jeg skal "putre" rundt med. I og med at NSRen går i omtrent 120km/t, og så langt jeg vet den høyeste lovlige fartsgrensa i Norge er på 100km/t, ser jeg på det som en erstatning for bil. Hvertfall om sommeren. (Har billappen).

 

Lite bilde, men Ok:

HondaNSR125.jpg

 

Drømmesykkelen har jeg holdt på lenge. Honda CBR er en fantastisk serie sykler, og 600F4i er sykkelen over alle sykkler. Tenk den som hadde en slik da :love:

2006-Honda-CBR600F4ib.jpg

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har 1 Honda VF 700S (også kallt Sabre) 1984 modell

Pluss 1 Honda VF 700C (også kallt Magna) 1984 modell

Pluss 1 Daelim NS3 125ccm Scooter 2002 modell (Til Salgs)

 

Skal se om jeg får lagt inn noen bilder, (hvis jeg får det til :dontgetit: )

i løpet av kort tid..

Lenke til kommentar

Jeg kjører en Yamaha YZF 125 R 08 model . Har ikke lappen enda men skal på mc kurs 6 august, så er det kjøretimer! :)

 

 

DSC00104.jpg

 

 

Og dette er drømmesykkelen !

 

 

kawasaki_ninja_250_r_01.jpg

 

Ahh, Kawasaki Ninja <3 Den er stilig, går bra og fyttehelvettes rå farge! Ikke mange sykler hadde passet den gifgrønne fargen.

 

Lenke til kommentar

Kjører for tiden en Yamaha Jog R.

235390.jpeg

 

Akkurat nå så er drømmen å ta lettlappen og kjøpe en gammel veteran, aller helst en tempo militær taifun (mener å ha lest om folk som har registrert dem som lettsykkel).

mil_taifun_s.jpg

 

Er også mange andre gamle veteraner som jeg gjerne kunne hatt, flere tempoer, og også mange pene hondaer. Problemet er penger og om disse syklene er pålitelige nok og alltid starter slik at jeg kommer meg til skolen. Jeg får vel få meg en jobb og spare. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...