sirhenning Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det nye testamente presentert med en typisk pythonesque vri. Les mer Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 En av de artigste filmene jeg noen gang har sett. En verdig klassiker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Tidenes morsomste film sammen med The Holy Grail Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Veldig morsom film, absolutt en av mine favoritter. Er positivt overraska over at den kom her. Men. I artikkelen dreper dere halve filmen ved å avsløre altfor mye av plottet, og altfor mye av morsomhetene. Er virkelig glad jeg alt har sett filmen, for ellers ville denne artikkelen drept den. Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Klassikerspalten vår skiller seg fra tradisjonelle anmeldelser av filmer ved at vi går nærmere inn på filmene, og dermed også inn på kjente scener osv. Det hadde vært vanskelig å skrive en så god tekst som her hvis skribenten skulle ha vært forsiktig med å avsløre for mye av handlingen. Klassikerspalten er først og fremst myntet på de som har et forhold til den aktuelle filmen. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Disse artiklene skulle hatt Spoiler-tag, det finnes kanskje noen som fremdeles ikke har sett filmene dere omtaler. Nå burde jo alle som eier humor allerede ha sett Life of Brian, men... "Thwow him to the floor!" Hehe.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Et mesterverk, rett og slett et mesterverk. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) "Now, fuck off!!" "How shall we fuck off, O Lord?" Er ikke dette en av verdens beste filmer så vet ikke jeg Endret 23. juli 2008 av Crocie Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Beste av Monty Python filmene som jeg har sett. Noe av det beste fra filmen nå jo nesten være sangen som spilles i slutten når Brian er blitt korsfestet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg