Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp. Vær så greie. Hakkende splitter ny PC.

Anbefalte innlegg

God dag godtfolk.

Jeg ringte komplett.no support som hendviste meg til dette forumet.

Problem: Jeg spiller / ser på youtube / film, så starter lyd og dataen å gå "slow modus" i noen sekunder, ikke bare lyden eller bilde men, hele maskinen. Hva i all verden er galt ?

Setter pris på all hjelp.

På forhånd takker.

Jeg har Conan Edition PC ifra Komplett.no

binett Cooler Master Mystique 631, Sort Aluminium (Uten Strømforsyning)

Strømforsyninger Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI

Hovedkort 1333FSB MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, PCI-Ex16

Prosessorer Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan

DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne kreves 64bit Vista) Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Multikortleser/Diskettstasjon MagicView iMono CS-440 USB 2.0 multikortleser

Harddisk Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Optisk leser/brenner Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM

Skjermkort - OBS! 9800GX2 avgir mye varme, vi anbefaler Stacker eller Antec for beste kjøling XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP

Tastatur Microsoft Wired Keyboard 500, PS/2

Mus Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2

Ekstra Lydkort Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail

Hodetelefoner Logitech Digital Precision PC Gaming Headset

Operativsystem 32-bit Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon

Spill Age of Conan: Hyborian Adventures, MMORPG, for Windows PC

Service Garanti 3 år - Sende inn PC sendes av kunde til Komplett.no

Support Support Komplett.no - Komplett sin egen telefon/mail support

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som noe liknende jeg fikk en del. Harddisken stoppet opp, et program ville lese fra den og pcen låste seg til harddisken hadde spunnet opp igjen.

IO kan låse pcen, så det kan være smart å sjekke hva som bruker harddisken og hvor mye den blir brukt. Dette programmet kan hjelpe deg med det.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg synes det er spesielt at komplett har vært så gjerrige å gi en 550 W til denne hardwaren. Ville i det minste ha brukt en 650W, muligens til og med en 750W, men det er ikke sikkert det er grunnen til problemet... Du har lastet ned de nyeste driverne til skjermkort, lydkort o.l?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...