Pent Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mulig jeg ikke skjønner alt med denne. Bildene og klippinga er nydelig, men historien ikke spesielt orginal, men unntak av at Javier Bardem går rundt med en innretning for å ta livet av kveg og hester. Fiffig ja... Jeg har bare hobbykunnskaper om film og lurer fælt : Hva er det med No country for old men som får alle til å slå 6 på terningen? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg synes historien var svært original, og stemningen er fantastisk. Endret 22. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er tilbøyelig til å kalle No Country For Old Men en 10/10-film, uten at jeg orker å gå mer innpå det. Vi har tross alt denne tråden hvor det har foregått heftig diskusjon om filmen: Coenbrødrenes siste epos: No Country for Old Men Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Stemningen, og detaljbruken er hva som skiller No Country for Old Men fra majoriteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå