oladunken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har en sønn på 14 år som ønsker å kjøpe seg deler til PC for å bygge en selv (med min hjelp). Vi skal til USA i slutten av juli (New York/Florida) og tar det for gitt at det er billigere å kjøpe komponenter til PC der borte. Noen som kan kommentere dette? Vi vil naturligvis ikke kunne kjøpe alt der borte, men ønsker å kjøpe noen deler som det kanskje er mest å spare på eller som har kommet dit men ikke til Norge ennå etc. Min sønn skal bygge seg en gaming PC så jeg antar at han ønsker et rått grafikkkort. Noen tips på dette og/eller andre komponenter? (Kabinett er naturligvis lite håndterlig å dra med seg) Noen steder jeg kan finne lister med gode "up to date" rå gaming-PC'er? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) PC-komponentbransjen har uansett så lave marginer at det er lite å spare på standard komponenter. Da bør dere heller kjøpe av en nettbutikk her til lands for å nyte godt av norsk kjøpsrett. Edit: Her er en modifisert utgave av HW.nos anbefaling for spiller-pc. Den er et fint sted å starte, så kan man pøse på med fetere komponenter etter anbefalinger her på forumet. Edit2: Hehe, så jeg hadde glemt å bytte ut HK der...du trenger et med crossfire, ikke SLi, så kan du ha to skjermkort samtidig. Endret 22. juli 2008 av angry_norwegian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå