Tellan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei Eg merka meg tilbudet til netshop denne veka: http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106517 Er dette eit bra tilbud? Det ser ut til å ha prossessoren eg har lyst på, og skjermkortet eg har sett på, og 24" skjerm, det har eg også lyst på. Blir det noko billigare å bygga maskina mi sjølv? Såg ikkje ut til å vera store forskjellen. Er denne konfigurasjonen god? Noko eg kan endra på? Oppgradera til vista 64bit er kansje ein ide? Hovudkort har eg ikkje greie på, er dette bra, eller er det bedre alternativ? Og skjerm har eg heller ikkje mykje kunnskap om, er dette ein god skjerm? Er det nokon som har erfaringar med dette kjøleanlegget? Eg kan gjerne bruke litt meir penger for å få ein meir stillegåande pc. Den pc-en eg har nå kjøpte eg på elkjøp, skikkelig drittpc, men eg visste ikkje bedre den gang:) Den bråker masse sjølv om den står i ro og ikkje gjer noko. Så eg hadde foretrukket denne gangen at når pc-en ikkje jobber så er den nesten heilt lydlaus, er nokon av kjøleanlegga det? Edit: Dette er vekas tilbod på netshop og eg reiser på ferie torsdag, hadde vært fint med litt fleire kommentarar innen den tid? Har lyst å slå til på dette tilbodet Endret 22. juli 2008 av Tellan Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Den pc'en er veldig god, men det er et par ting du kan forandre på. Ville valgt Vista 64bit istedet hvis du er en aktiv gamer. Ville også spart 600kr på å kjøpe 22 tommer Asus VW222U. Meget god skjerm! Kanskje annet mus/tastatur? Ellers var alt kjempe bra edit: hovedkortet virker godt og fremtidsrettet med støtte for DDR2 og DDR3 prosessoren (CPU) er også meget bra for pengene. Endret 22. juli 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Tellan Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Eg har lyst på 24" skjerm, 22" blir altfor lite Kor godt tilbud er dette denne veka? Kor mykje dyrare pleier det å vera veka etter? Tenkte eigentlig å kjøpa data først neste måned, lønner det seg å venta? Eller er dette eit godt tilbud? Som sagt så ser det ut til å vera akkurat dei spesifikasjonane eg var ute etter. Treng berre bekreftelse frå nokon som faktisk kan litt om data at dette er eit godt kjøp. Og vil jo veta om dette er ein stille pc. Og hovudkortet har støtte for 2 skjermkort slik at eg kan oppgradera det når kortet blir billigare? Eg fekk inntrykk av at det hadde støtte, men eg veit som sagt ikkje noko om hovudkort. Endret 22. juli 2008 av Tellan Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Eg har lyst på 24" skjerm, 22" blir altfor lite Kor godt tilbud er dette denne veka? Kor mykje dyrare pleier det å vera veka etter? Tenkte eigentlig å kjøpa data først neste måned, lønner det seg å venta? Eller er dette eit godt tilbud? Som sagt så ser det ut til å vera akkurat dei spesifikasjonane eg var ute etter. Treng berre bekreftelse frå nokon som faktisk kan litt om data at dette er eit godt kjøp. Og vil jo veta om dette er ein stille pc. Og hovudkortet har støtte for 2 skjermkort slik at eg kan oppgradera det når kortet blir billigare? Eg fekk inntrykk av at det hadde støtte, men eg veit som sagt ikkje noko om hovudkort. Hovedkortet har støtte for 2 ATi skjermkort i CrossFire. Så da kan du eventuelt oppgradere senere med et HD4870 skjermkort til når det er billigere Lenke til kommentar
perien Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er også på jakt etter ny pc og fant noen bra priser på netshop, men jeg har lest at netshop er noen jævler på kunderservice. Er det sant? Eller kan jeg trykt kjøpe der? Det er greit at du kjøper fra noen som er flinke på service of retur hvis det skulle bli nødvendig Lenke til kommentar
Tellan Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Eg er også spent på straumforsyninga, er denne god nok, eller burde eg kjøpa mist (som er alternativet), eller den andre lc straummodellen. Edit: Til kabinett så ser antec nine hundred bra ut, men det står NB: passer kun til corsair straumforsyning. Stemmer dette? I så fall er det merkelig at eg kan skifta til dette kabinettet når eg ikkje kan velga corsair straumforsyning Endret 23. juli 2008 av Tellan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå