Selvin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Konsoll er dyrt, og når den konsollen du har oppfyller behovene dine ser jeg ikke vitsen i å ha flere Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har allerede en xbox 360 som jeg sjeldent bruker. Ligger bare der og samler støv, i grunn. Ser ingen grunn til å betale flere tusen kroner for enda en støvsamler. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 For vist ikke hadde jeg ikke klart og valgt hvilken konsoll jeg skulle hatt det og det spillet til.. BiG Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 For vist ikke hadde jeg ikke klart og valgt hvilken konsoll jeg skulle hatt det og det spillet til.. BiG Excellent poeng Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Orker ikke å betale enda mer for en konsoll til, pluss at ps3 dekker alle mine spillbehov Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 ...har så mye jeg vil gjøre at jeg egentlig bruker meste parten av tiden min på å prøve å bestemme meg for hva jeg skal spille, isdenfor å faktisk spille det.. Haha, kjente meg så utrolig godt igjen i det utsagnet der For min del har jeg bare en XBOX360 fordi; dame+jobb=lite tid til spilling... Dessuten svir jeg av alt for mye penger på gadgets til at jeg kan forsvare et kjøp av enda en konsoll Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har EN Xbox 360 og har ikke behov for flere konsoller. Spiller ikke så ofte og mye, så jeg klarer meg lenge med spillene som finnes til Xbox 360. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Mange av konsolleksklusivene til 360 har også kommet på pc samtidig eller ved en senere anledning. Derfor har jeg enn så lenge bare klart meg med en. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan greier du deg med bare en konsoll? Jeg klarer meg helt utmerket med bare Playstation. Enten er jeg fornøyd eller så er jeg ikke fornøyd. Playstation gjør meg fornøyd, og jeg har allerede mer enn nok med de få spillene jeg har. Og hvorfor har du bare en? Fordi Playstation leverer alt jeg trenger av bra spill, og tilfredstiller dermed behovet for å kunne spille. Playstation har igjennom 11 år bygget opp enorm tillitt hos meg om hva slags spillopplevelse den vil levere, og har så langt ikke gitt meg én grunn til å vurdere andre alternativer. Den har altså ikke skuffet. Det er ikke noe argument at Nintendo har Super Mario og at Xbox har Halo. Livet handler ikke om spille alle verdens spill. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Naar jeg sammeligner denne tradden med den andre som gaar mer paa aa eie flere konsoller - saa ser det ut som om hvor det er mer enn en konsoll i en hustand saa er en av de en Wii. Er vel egentlig ett kjent fenomen men tyder paa at wii er mer en substitutt konsoll og ikke dekker -the core gaming experience. Hvor mange har kun en Wii som eneste spill-box? Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har allerede en xbox 360 som jeg sjeldent bruker. Ligger bare der og samler støv, i grunn. Ser ingen grunn til å betale flere tusen kroner for enda en støvsamler. Er ikke så rart den samler støv da. Hadde du hatt en PS3 isteden så hadde det ikke skjedd. Selg den og kjøp PS3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gud, enda ett troll... rapportert Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke tid til å spille alle spillene jeg vil på PS3en min, så den dekker vel behovet mitt. Samt at jeg helst ønsker å bare ha en "boks" i TV-benken min, og PS3 gir meg tilgang på en fin kombinasjon av spill og HD-film. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har kun ps3 og er egentlig veldig fornøyd med den. Er ikke spesielt glad i halo, super mario og mass effect så har lite bruk for de andre to. Spiller også veldig lite på den, derfor blir det bortkastet å bruke penger på flere konsoller Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har allerede en xbox 360 som jeg sjeldent bruker. Ligger bare der og samler støv, i grunn. Ser ingen grunn til å betale flere tusen kroner for enda en støvsamler. Er ikke så rart den samler støv da. Hadde du hatt en PS3 isteden så hadde det ikke skjedd. Selg den og kjøp PS3. Ehhh ps3 samler støv skal jeg si detg selv om du spiller og ikke spiller Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vennene mine har xbox 360, så trenger ikke mer enn det. I tilleg har noen begge, så får jo testet MGS og sånt! Kunne selv tenkt meg en Wii, men spillene virker så kjedelige, eneste er at jeg vil få testet kontrollen. Endret 31. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Konsoller koster og spill koster hadde jeg hatt 2 konsoller hadde det blitt mye penger i spill :S Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Xbox 360: Bare den som har Halo 3 :!: Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Selv om jeg har alle tre konsollene så har jeg i prinsippet bare én, og det er 360. Har hatt begge de andre siden slippdato men har ikke brukt de mer enn ca 20 timer hver. Skal garantert selge Wiien, mulig også PS3en. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har ps3 pga MGS serien og muligheten til å spille mine gamle ps2 spill, kjøpte ps3 da elprice hadde sitt fantastiske tilbud ned 60gb ps3 og 2 spill til 3999, etter det har samlingen vokst med 7 ps3 spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå