Moderat Bruker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 En liten paralell til traaden "Hvilke grunner fikk dere til å kjøpe en eller flere konsoller?" paa https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984166&st=20 og er ikke ment som noen kapring av din traad Toman85. Ser det diskuteres i det vide og brede om en eller flere konsoller. Synes det virker som veldig mange av dere har baade to, tre og fire om ikke fem konsoller inkl pc. Selv har jeg PC, PSP og Wii. Har meget lyst ogsaa paa PS3 men kona ikke er helt med - og sier naa har du nok gadgets. Paa en maate er jeg enig med henne. Hvordan greier du deg med bare en konsoll? Og hvorfor har du bare en? Vil saa absolutt ikke vise denne traaden til kjaerringa.... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg klarte meg lenge med bare Xbox 360, men fristelsen ble for stor til at jeg kjøpte en PS3 senere. I perioden jeg hadde "bare" Xbox 360, var ergelsen stor hver gang PS3 fikk et ekslusivt spill. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 For det meste spillene og fordi jeg hadde de to forrige, har jeg bare PS3. Dessuten så virker verken Wii eller 360 til å ha så spennende spill etter min mening, for det meste bare Mario og FPS, men ingen Ratchet & Clank. Og så er jeg litt fanboy, da Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 For det meste spillene og fordi jeg hadde de to forrige, har jeg bare PS3. Dessuten så virker verken Wii eller 360 til å ha så spennende spill etter min mening, for det meste bare Mario og FPS, men ingen Ratchet & Clank. Og så er jeg litt fanboy, da Tror du tar litt feil, det er PS3 som nesten bare har FPS ekslusiver ute atm. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fordi penger kan brukes til så mye annet. For eksempel ting du faktisk har bruk for. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen av oss har et liv... Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke altfor mye penger. Heller ikke tid Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke tid til mer enn pc og ps3. Og de to plattformene dekker mine spillbehov alt for bra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har bare 360 og en veldig grei spillpc. Hadde jeg hatt en Wii eller Ps3 i tillegg så hadde det plutselig kommet så mange flere "must have's", og da er konsollen bare inngangsbilletten til en lommebok som ikke lenger er glad i meg. Er også nok å holde fingrene opptatt med på 360'n i lang tid fremover, og de gangene det blir snaut så har vi jo ett uendelig bibliotek på pc'n. Men, hvis jeg skaffer meg en full-hd tv så må jeg nesten ha en blåstrålespiller, så i den heller fjerne fremtiden ligger det en Ps3 og venter. Wii kjøper jeg ikke av prinsipp, siden de dreit så sinnsykt i kjernespillere på E3. (ja, jeg vet mario og zelda teamene jobber nå, men det var ikke noe av interesse på E3, og prinsipper skal man stå for!) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fordi jeg har spillene jeg vil ha på 360. Føler ikke at jeg må ha noen flere konsoller da min nåværende konsoll gir meg det jeg trenger. Blir kanskje innkjøp av en PS3 etterhvet, da jeg vil trenge en Blu-Ray spiller. MGS4 er jo også noe jeg vil prøve. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Med en PC og en 360 i tillegg til en jobb og en kjerring, har jeg mer enn nok å gjøre! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 har ikke så mye penger at jeg finner det forsvarlig å kjøpe. har en 360 og klarer meg fint med den. spiller ikke så jævli mye heller. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har bare 1 av denne generasjonen med konsoller, er vel rett og slett fordi jeg er litt for gjerrig. jeg kjøper ikke engang spill før det har gått noen år fordi jeg syntes det er for dyrt. har kjøpt flere spil til xbox(1) i år en jeg har gjort før. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 For det meste spillene og fordi jeg hadde de to forrige, har jeg bare PS3. Dessuten så virker verken Wii eller 360 til å ha så spennende spill etter min mening, for det meste bare Mario og FPS, men ingen Ratchet & Clank. Og så er jeg litt fanboy, da Tror du tar litt feil, det er PS3 som nesten bare har FPS ekslusiver ute atm. Har du et eksempel? Kommer ikke på et annet FPS-ekslusiv utenom Resistance (som er ute nå). Jeg har nå bare én konsoll. Jeg har tidligere hatt alle 3, spilt gjennom zelda og blitt lei av Wii Sports og jeg har spilt gjennom halo og gears of war (begynte på bioshock før det plutselig kom til PS3 og 360-en ble solgt). Grunnen til at jeg holder meg til PS3 er at det er alt for få eksklusive spill på de andre konsollene som frister noe særlig utenom de jeg har spilt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Eg har råd til alle tre, men behov? Absolutt ikkje. Har heller ikkje behov for å prioritere 15 000 til konsoller. Konsollen min har dei mest interessante spela for meg, eit par actionspel, ellers går det i Guitar Hero, noko eg for så vidt kunne hatt på begge to (X360 og PS3), men det er best på den eg har. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fordi jeg omtrent kun spiller et spill av gangen, over flere måneder, og kun online. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har wii og pc. Fornøyd med det for da har e chille spill på wii'en mens på pc hardcore/competition Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Penger bestemte det. Hadde først Wii, men pga spilltørke så solgte jeg den og kjøpte PS3. Kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Noko fanboyaktivitet her inne er ikkje aktuelt nei. Provoserande innlegg som ikkje har noko å bidra med blir fjerna. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har én fordi jeg kastet PS1-en min, og Xbox 360 har et mer enn stort nok spillutvalg for å dekke behovet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå