aas123 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei. Jeg vil sette chip i min playstation 2 maskin men vet ikke hvordan jeg skal åpne playstation 2 maskin, noen som vet hvordan man gjør det... Takk... Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Man tager en skruetrekker og en pose fra Kims potetgullfabrikk. Deretter roterer man skruetrekkeren i en så måte at skruven løsner fra sine små deilige skruvehull. Deretter tager man av det sorte deksel og plasserer varsomt en flak av det deiligste potetgull, og da fortrinnsvis med paprika smak, i mellom den smukke emotion engine og den andre grønne dingsboms. Deretter tager man igjen den lækkre skrue og roterer motsatt væg, til den fastner i sitt lille hulle. HA HA HA Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Sette i chip kims chip hææhhæ Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Fra spøk til alvor. Om du ser under PS2 ser du garantert noen små kvadratiske "luker". Om du får fjernet disse, bruk en liten skrutrekker eller noe lignende, er jeg ganske sikker på at det sitter en skrue under der. Problemet er vel at disse ikke har vanlig hode, så et spesialskrutrekkerhode må nok til. Ellers så kan du jo alltid google litt rundt, da finner du garantert svar. Det er snickers og tvist! Når du så etter langt om lenge har klart å opne vidunderet, bør du ha tenkt nøye etter om det virkelig er vært det. Du må ha gode kunnskaper og riktig verktøy for i det hele tatt klare det. Dessuten er sjansen for at det går galt stor, og da kan du heller ikke lenger levere inn PS2 hos Elkjøp eller hvor enn du nå har tenkt å gjøre det. Er det dessuten vært det? Nei! Har du tenkt å brenne spill/og eller kjøpe ulovlige kopier? Da håper jeg bare virkelig at du brenner en sakte og smertefull død i helvete din /()&¤%~~£@$~@£$~!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det dessuten vært det? Nei! Vært? Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå