Munty Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg bruker nå xp på vmware tools fordi det ikke er alle spill som er kompatible med vista. Men når jeg skulle spille et spill som trengte direct x 8 greide jeg ikke å starte spillet. Jeg vet ikke sikkert om det er direct x som er problemet men jeg har hørt at det er noe fusk med direct x på vmware. Noen som veit hvordan jeg kan fikse direct x 9 på vmware? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 VMWare kan kun emulere opp til DX7, sorry Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Så det er absolutt ingen måte å få høyere dx? Eller få et spill til å bruke lavere dx enn det som er normalt? Og hvorfor kan ikke vmware emulere høyere enn dx7? Beklager skrivefeil. Skriver på en iphone. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 plenty med svar... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fordi folkene som lager vmware må emulere hver eneste ting i directx, noe de ikke har giddet tydeligvis, untatt opptil dx7.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan i all verden kom du på å spille krevende directx8 spill i en vmware virtuell maskin. Er ikke dette virtuelle maskiner var tiltenkt brukt som. Du kunne jo bare installert XP som dual boot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå