Oyvind- Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har erfaringer med nevnte objektiv? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=67183 Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei. Jeg kjøpte dette objektivet til mitt Eos 450d før sommeren da jeg bare ville ha ett objektiv med meg på ferie turen til danmark. Har tatt ca 1000 bilder med dette i ferien og er egentlig fornøyd(hadde erlig talt ikke de store forhåpningene). Sammenlignet med kit objektivet til Canon (18-55 IS) syns jeg dette gjør jobben vel så bra og du har i tilleg mye større brennvidde. Det er ett brukbart allround objektiv som også kjerringen syns er gret i hanskes med. Det eneste jeg ser ut fra bildene jeg tar er at det egner seg best med brukbart lys (dagslys/blits) og blender på rundt 8. Kjøpte dette på elkjøp og hadde i utgangspunktet tenkt å levere det tilbake etter ferien(30 dagers returrett), men har valgt å beholdet det som ett greit allround/ferie objektiv. Lenke til kommentar
gas62 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 I en test av Sigma 18-125 F3.8-5.6 DC OS HSM (som får bra kritikk, konkluderes det med at "I still, after much usage and thought, give the TOP CHOICE to the Sigma 18-200 OS for its TOTAL CONVENIENCE with similar imaging quality (even their MTF charts are similar)." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå