superninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva koster det å ringe til support/returavdeling hos netshop, amentio, posten, komplett, mpx, psdata og alt det der? Er det veldig dyrt eller vanlig pris eller gratis eller hva er det? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det burde stå på hjemmesiden deres. Netshop suger sånn btw. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dersom kundesupporten har telefonummer som begynner på tallet 8 kan du banne på at det koster deg ekstra ... Har det ikke det, er det vanlig telefontakst så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis det starter på 7 da? Amentio har det om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Telefonselskap du har? Alle telefonselskaper er pliktige til å opplyse hvor mye de tar for en samtale. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) "Hvis det starter på 7 da? Amentio har det om jeg ikke husker feil ".. -------------------------------------------------------- Hehe,det er fordi at Amentio holder til i Trondheim...vanlig "tellerskritt" som det het før :-) Endret 22. juli 2008 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Se opp for sånne femsifrede nummer. Et kvarter med NetCom på tråden kosta meg en femtilapp. Kontantkort og spesialnummer er en dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå