Gå til innhold

Premier League Tippe Tips

Anbefalte innlegg

Dette er mine første tippe tips til Premier Leauge 08/09 sesongen.

Merk dere at jeg ikke better "safe". Grunnet til dette er at det ikke finnes safe i betting og at det ikke er penger å hente der.

Everton < Blackburn

Blackburn har fått inn ny manager (Paul Ince) og spillerne vil bevise seg for han. Dette er en kamp som er gjevn og kan gå begge veier, men med 4 i odds for Blackburn så tar jeg sjangsen.

Middlesbrough < Tottenham

Tottenham er et lag jeg har trua på neste sesong. Så lenge de får beholde spillerne sine så burde de klare å komme blandt de 6 beste. Med 2.6 i odds mot et lag som skal være mye svakere er det verdt å tippe på.

FC Chelsea < Portsmouth FC 8.25

Manchester United < Portsmouth FC (nøytral bane)

Begge kampene har jeg satset på Portsmouth. Portsmouth har høy odds i begge forhold til hvor godt laget er. De var det laget som tok mest poeng fra "the four" i fjor og jeg har troa på at de kan klare det igjen.

Bolton < Stoke City

Bolton var bunnlaget i forje sesong som overlevde på poengene Anekla ga dem, før han byttet klubb. Stoke hadde en god sesong i fjor og har lyst til å vise seg frem i år. 4.40 på bortelaget bør gå inn.

Aston Villa < Manchester City

Siste kampen jeg tør å satse på i første runde. Det ser ut som Ville kan miste Barry, deres store kaptein som vil skade dem mye. City har fått inn brasilianske Jo, som kan snu på ting i Premier League. 3,5 i odds på borte laget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FC Chelsea < Portsmouth FC 8.25

Manchester United < Portsmouth FC (nøytral bane)

Begge kampene har jeg satset på Portsmouth. Portsmouth har høy odds i begge forhold til hvor godt laget er. De var det laget som tok mest poeng fra "the four" i fjor og jeg har troa på at de kan klare det igjen.

Portsmouth er ett lag som liker å imponere mot de "store".

Sett litt penger på pompey så får du greit tilbakebetalt;)

Lenke til kommentar

Jeg liker å tippe på litt mer sikre kamper. Som for eksempel:

Sunderland - Liverpool (Borteseier)

Jeg tror Liverpool kommer til å vinne denne kampen lett. NordicBet og Expekt gir 1.75 i odds.

Hadde jeg hatt litt mer penger på en av kontoene hadde jeg lett satset 1000,- på borteseier.

Sjelden en vinner 750 kroner så lett! Jeg tror i alle fall Liverpool skal vinne denne kampen greit.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har dere noen tips for helgen eller? Ble forøvrig svært overrasket og noe bekymret for Tottenham, luktet ikke akkurat CL- plassering på de i år heller :)

Noen som har noen geniale tips sider? Pleier å titte på langoddstips på dagbladet, oddsen.nu og nettavisen. Synes nettavisen og Kjetil Rekdal ikke gir særlig god uttelling. Dagblad- Jon skal alltid spille på høyest odds og gir safe-bettere en ganske dårlig magefølelse. Oddsen er kanskje best, med tanke på at det er avdelinger for hobby- og proff tippere, men det er kjekt med flere kilder. En ting er jo å gå i dybden selv og sjekke hver supporterhjemmeside, men det må da gå an å få bankere servert på et noe mer skinnende sølvfat vel?

Lenke til kommentar

Jeg har fått en oppfatning av at det eneste som fungerer i lengden er og spille mye penger på sikre kamper.

Jeg greier aldri og finne riktig kamper og spille på :p

så hvis noen har tips til kamper idag jeg burde gå all in på si dem :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...