Justin_Sane Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei, Jeg lurte på tips til hva jeg burde spise, hvilke kosttilskudd og evt ekstra trenging. Jeg er 24 år og relativt lite fett på kroppen. Per i dag så spiser jeg sunt. Det er selvsagt litt her og der som ødelegger, (som øl i helger og en pizza nå og da) men ellers så går det i frukt og grønnsaker, grovbrød og kornblandinger, rødt kjøtt og fisk. Jeg trener Jiu-Jitsu/MMA 2 ganger i uka, spiller fotball 1 gang i uka og tar en runde golf nå og da. Mitt mål med dette er å bli sterkere for Jiu-Jitsu og gode gamle med å få en mer markert kropp. Jeg tar en runde pushups, pullups og sittups nå og da men har ikke noe bestemt opplegg på noe som helst styrketrening. Når det kommer til alle forskjellige kosttilskudd og styrketrening er jeg helt blank. Jeg kan selvsagt basic, men ikke noe utenom det. Er det noen som kan gi meg tips? Dessverre tror jeg ikke at det blir aktuelt å melde seg inn i et trenings senter med det første, pga tid og penger på nåværende øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå