Bloodax Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Heisann, fikk en tanke om å muligens kjøpe et physx kort eller noe...er dette noe bra? Jeg føler at disse fysikk kortene ikke har fått mye oppmerksomhet. Hjelper dette noe på gaming ? En ting til, er det bare Asus som selger disse korta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Før du kjøper et Physx kort må du sjekke at spillene du spiller faktisk støtter det, vis ikke så blir det ubrukelig. Jeg så en gang for lenge siden en film med bruken av physx og det så jo helt vilt bra ut. men som sakt så er det ikke alle spill som bruker dette, så du må passepå at du har spill som støtter det. Ghost recon advanced warfighter 1 og 2 bruker physx og jeg tror medal of honor Airborne bruker det måtte ivertfall innstalere noe Physx Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 ok, sjekka wiki..var ikke så mange spill som støtta dette Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 er ikke så mye vits med fysik kort nå siden nvidia intregrerer sånt i skjermkorta dine nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå