Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skal på en lengre togreise nå (flere dager på tog), og da blir det en del dødtid både på tog og venteplasser. Hvordan kan jeg ta kontakt med en jente, og holde en samtale gående på de stedene? Det skal sies at jeg ikke er kjent på dette feltet, og er ikke fullt så attraktiv heller (litt tykk), skjønt det ikke vises så mye når jeg er oppreist. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan jo ta en titt idenne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&hl= Der kan du plukke opp noen tips Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 det er null problem å snakke med random dame® på venteplass/stasjon/tog/buss. begyn å spør hvor vedkommende skal reise osv så har dere snakkisen igang. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare ikke bli en av disse som drar det ut i det uendelige. Det er døden på lange togreiser. Enkelte vil bare sitte alene og pludre med sitt.. Har faktisk tatt meg selv i å tenke "Nei, FAEN" da ei jente kom bort til meg og begynte å tørrprate. Så, sørg for å ha følerne ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå